Gå til innhold

tidlig ultralyd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært bekymra i en ukes tid nå... Hatt bittesmå blødninger og ringte derfor til legen. Ble sendt på tidlig ultralyd med en gang, og der fikk jeg se et friskt og bankende hjerte:):):) ble så glad!! Har holdt det hemmelig for alle, bortsett fra samboeren min, så måtte dele det med dere her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Härligt att se det lilla bankande hjärtat :-)

Skrevet

Så herlig! Gleder meg til min første ultralyd! Kan tenke meg det er en veldig spesiell opplevelse. Flott at alt stod bra til! Lykke til videre!

Skrevet

Var veldig spesielt :) Ihvertfall når jeg trodde det ikke skulle være noe der.. Ble så forfjamset at jeg glemte å spørre om jeg kunne få et bilde :P Så nå tror jeg nesten ikke det er sant :) Gleder meg veldig til neste UL :)

Lykke til videre til deg og :)

Skrevet

Jeg hadde også små blødninger og symptomer som dabbet av, men på UL 8+1 forsvant all min tvil, der lå jo vår lille etterlangtede skatt så trygt og fint med et hjerte som dunket, vi fikk høre lyden også - fantastisk <3

Målte de lengden på fosteret, sjekket de antall uker du var på vei?

Skrevet

Så herlig :)

Ja, jeg trodde jeg var 9+2, men var 9+0 :) så var ikke mye forskjell. De målte også, men jeg husker ikke helt lengden heller :P Fikk bare med meg at alt var bra :):) Tror det stemte ganske nøyaktig med "babyverden" appen. Ca 2 cm.

Hvor stor var din lille skatt da?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...