Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 har brukt pulver i alle år og plutselig gått over til flytende og lurer på om det skal være i samme kammer? 1 eller 2 streker?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Det skal være i kammer for hovedvask.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 I samme kammer, min maskin har en plastdings som sinker farten det renner ned i trommelen på. Sjekk bruksanvisningen:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 finner ikke bruksanvisningen:S men det renner med en gang ned...er det riktig??
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Det skal være i hovedkammeret og på min er det den med to streker. Er egentlig flytende bedre for maskinen? Eller hvorfor bruker dere det? Har alltid brukt flytende selv.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 i tester har pulver vist seg å vaske renere, men om det utgjør noen reell forskjell vet jeg ikke:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Selvfølgelig i det du bruker til vanlig. Det med to streker er til forvask. At det renner ned har ingenting å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå