Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Ærlig talt..! I Norge har de fleste alt, men mangler for øyeblikket smør. SMØR! Kjøp margarin da vel! Det er vel ingen som dør av å bruke melange i julekakene et år, eller steke maten i olje! Kjøp fløte da vel, og pisk den til smør, om det er så krise! I mange tusen hjem er det mennesker som ikke har råd til julemat og julegaver, så klager folk over SMØRMANGEL. FLAAAAUT!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Her i våre butikker bognar det av smør. Skrikker ikkje etter det heller. Om det hadde vert tomt så hadde verden godt sin gang fordet.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 18:51 : Bognar? Skrikker? Vert? Godt? Ohlalla!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Dersom det fortsetter slik må vel staten begynne å trykke opp rasjoneringskort på smør igjen Vi er i smørkrise! Husfruer, tyende og andre kakebakende og smørspisende damer intervjues på vei ut av Rema "Det blir ingen suksessterte i år!" (samme sukker forresten min egen mamma) - "hvordan skal vi NÅ bake julekaker?". Ja, fæle greier Godt påskudd for å bare kjøpe de kakene man vil ha: "Nei, i år kan jeg dessverre ikke bake, får ikke tak i smør, derfor serverer jeg Bertils pepperkaker og bakeriets suksessterte". Tenk deg hvordan det skal gå med oss når vi går tom for olje? (ikke matolje altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå