Gå til innhold

Må le litt av denne "smørkrisen"... Noen her sopm var desperate nok til å stå i kø for dansk smør i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærlig talt..! I Norge har de fleste alt, men mangler for øyeblikket smør. SMØR!

Kjøp margarin da vel! Det er vel ingen som dør av å bruke melange i julekakene et år, eller steke maten i olje!

Kjøp fløte da vel, og pisk den til smør, om det er så krise!

I mange tusen hjem er det mennesker som ikke har råd til julemat og julegaver, så klager folk over SMØRMANGEL.

FLAAAAUT!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

It’s hard to be a nissemann

;)

Skrevet

Her i våre butikker bognar det av smør. Skrikker ikkje etter det heller. Om det hadde vert tomt så hadde verden godt sin gang fordet.

Skrevet

18:51 : Bognar? Skrikker? Vert? Godt?

Ohlalla!

Skrevet

Dersom det fortsetter slik må vel staten begynne å trykke opp rasjoneringskort på smør igjen ;) Vi er i smørkrise! Husfruer, tyende og andre kakebakende og smørspisende damer intervjues på vei ut av Rema "Det blir ingen suksessterte i år!" (samme sukker forresten min egen mamma) - "hvordan skal vi NÅ bake julekaker?". Ja, fæle greier ;) Godt påskudd for å bare kjøpe de kakene man vil ha: "Nei, i år kan jeg dessverre ikke bake, får ikke tak i smør, derfor serverer jeg Bertils pepperkaker og bakeriets suksessterte".

Tenk deg hvordan det skal gå med oss når vi går tom for olje? (ikke matolje altså) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...