Lilleprins_6/2-12 Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre.. har kjempevondt i det venstre brystet, hovedsaklig i selve brystvorten, den har blitt skikkelig tørr og det har dannet seg nesten som en sårskorpe rett ved knoppen.. og dette gjør så innmari vondt.. Skal ikke til JM før 3.januar.. så håper noen av dere har noen råd og tips til hva jeg kan gjøre for at det ikke skal bli så vondt... Er i uke 33 forresten..
FirstAidKit Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Kanskje det hjelper å smøre på sånn Purelan brystvortekrem? Skader i allefall ikke å prøve
cakegirl Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Det eller babyolje, kan ikke skade en plass. Og kan mykne opp brystvorten. Smør gjerne både kveld og morgen. Men hvis dette blir et problem og du har vondt kontakt gjerne lege.
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2011 har smurt med den der allroundkremen til DrGreve i noen dager nå, og også prøvd spenol.. men blir ikke noe bedre..
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Spenol er egentlig ikke bra i det hele tatt, så er ikke rart i at du ikke føler den hjelper noe. Du burde finne deg en ordentlig aloe vera-gele, en som er BASERT på aloe vera (de fleste du finner i butikk/apotek er basert på vann). Aloe veraen trekker inn i huden, mykgjør, og er med på raskere å fornye og helbrede huden. Verdt et forsøk, om du spør meg Og sliter du med å finne en ordentlig aloe vera-gele, så send meg gjerne en PM her inne, så hjelper jeg deg
Isola&Lille+julegave Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Purelan eller annen brystkrem med lanolin er supert! Ett godt og viktig tips er å smøre med Q-tips. Du kan likesågodt vende deg til det nå. ALDRI bruk fingrene til å ta på brystvortene når du begynner å amme. Da kan du spare deg for noen brystbetennelser....
Katja K Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Hei,har også hatt kjempe såre brystvorter med skorpe rundt hele brystvorten... Kjøpte på apoteket brystvorterkrem, som heter "Danatekt".Den er spresielt bra under graviditeten,kan også brukes under amming. Det tok bare noen dager, så ble jeg helt bra igjen:-) Lykke til !
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2011 da skal jeg kjøpe den i morgen Ser det er en reklame på siden her som driver og blinker i ny og ned om danatekt. Er verd et forsøk hvertfall
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 Har sendt deg svar tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå