Flax2011 Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Var på ul i dag, er 8 + 3, men såg ikke noe bankende hjerte, kun en liten prikk som gyn trodde kunne ha stoppet å vokse i uke 5... I dag er datoen da vi egentlig hadde termin med den vi mistet i april...nå er det bare trist og leit. Skal vente å se om kroppen ordner opp selv, om ikke blir det utskraping om 10 dager.... Noen som har erfaring med at hjertet ikke vises i uke 8+3? Har jo ett lite håp fremdeles, men det er vel bare dumt....
TurboJenny87 Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Ånei ånei så trist:-( Kan tenke meg at dette er en ekstra tung dag for dere... Men det kan ikke være mulig at du er kortere på vei enn du tror?
Flax2011 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2011 Nei, er nok helt rette datoer. Da jeg hadde regelmessig mens og tok el test. Så det stemmer nok, selv om jeg skulle ønske jeg tok feil, og bommet på flere uker...
Fjelljenten Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Huff, stakkars deg :-( Håper du kommer raskt tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå