Tosta <3 Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Hvilken type olje er det lurt å bruke? Må også kjøpe meg en stavmikser, er det noen som har en god en å anbefale?
oslo37 Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Jeg bruker rapsolje. Kjøpte den dyreste de hadde (bare det beste er godt nok...) , men den var det mye smak på. Så fant en som var nøytral og kaldpresset. Har denne stavmikseren - veldig fornøyd: http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/kjokkenapparater/MSM6600/bosch-stavmikser
M&M+1 Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Jeg bruker solsikkeolje, men vet ikke om det er riktig..? Jeg har denne http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/kjokkenapparater/SM1FP/wilfa-stavmikser?kcid=1 og er suuper fornøyd
Babyønske �� Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Bruker kaldpresset rapsolje eller kokosolje(fett). Og linfrøolje, men det blir mer som erstatning for tran Har en helt vanlig stavmikser, fra Braun tror jeg, gjør jobben sin den. Bruker også blenderen på kjøkkenmaskinen.
min<3 Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har lest at olivenolje er kjempe fint for små mellom 5-6 mnd. Hvordan går det med maten Tosta<3 ?
Tosta <3 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2011 Takk for innspill jenter Ser at det kanskje er en smak-sak i forhold til olje! Får prøve meg litt frem, sikkert en fordel med en som ikke det er så mye smak i. Får ta meg en tur ut i morgen å se hva de har av stavmiksere! min<3 Det går sånn tålig greit med maten, drikker mellom 600 og 700 ml i døgnet, får en liten porsjon med grøt og litt fruktmos. Men vel i gang med grønnsaker også nå! Hvordan går det med din gutt da?
min<3 Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Hei tosta<3 han er fortsatt ekstremt melkelei og småspist,men nå som han snart er 6.5 mnd har jeg akseptert at det er sånn han er. Spiser ikke store porsjoner mat heller,men tydeligvis nok siden han legger på seg. Var på 6 mnd kontroll nå og legen sa han så helt fin ut,så da får jeg heller bare stresse ned og akseptere at han er småspist. Så bra hun spiser litt grøt og frukt da:) blir spennende med annen mat også,bare ikke gi opp hvis det ikke faller i smak med en gang:) det er jo også flere typer krydder og urter som små baby mager tåler,så det kan jo også være noe og prøve ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå