Maybeline Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 7 uker etter fødsel og vi har enda ikke hatt sex. Men jeg fikk store rifter: ble klippet og revnet ned til lukkemuskelen + indre vaginalrifter Lurer på dere andre som fikk store rifter: når hadde du sex igjen og hvordan gikk det (smerter??)
Jojo x3 Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Jeg revnet nesten like mye og vi prøvde på sex etter ca 2mnd. Var litt vondt, men gikk seg til hvis jeg kan si det sånn. Ble bedre og bedre for hver gang:-) Legen anbefalte glidekrem!
Maybeline Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2011 ja skal kjøpe det tenkte jeg. har enda ikke vært på legekontroll da. Skal om 2 uker.
Zana123 Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Jeg ventet enda lengre, følte jeg så vidt hadde grodd sammen etter 7 uker... Men etter hver og med glidemiddel gikk det greit, og går stadig bedre!
Nurse77 Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Hei! Blader meg inn fra annet forum. Har født to barn, og har kun revnet overfladisk og ventet nok ca 3 mnd før første samleie. Mye pga nedsatt lyst riktignok. Uansett, at dere ikke har hatt sex og det er gått 7 uker siden fødsel er helt normalt. Og det også normalt å vente enda lengre, spesielt med tanke på riftene du har fått. Vil også anbefale glidemiddel i starten, det gjør saken bedre. Lykke til når tiden er inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå