Gå til innhold

Flytt krangletråder inn på kranglesiden!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva med å konsekvent flytte krangletråder fra Anonymforum og over på Kranglesiden? Det er jo der de hører hjemme, og slik vil nok "kranglerne" etterhvert legge sine tråder på Kranglesiden, hvor de hører hjemme?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enhver tråd kan potensielt utvikle seg til en "krangletråd". Det er ikke alltid at trådstarter kan forutsi det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Det er ikke så dumt, egentlig.

Men når vi nå legger over til nytt forum håper jeg at vi skal kunne guide brukerne til riktig forum.

Jeg skal prøve å holde litt fokus på dette.

Et problem ved flytting av tråder er at trådene får ny url. Og da kan det fort bli mye galt med lenking i artikler etc.

Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cunning stunts

Jeg synes ikke trådstarter skal lide for at andre krangler i tråden, vil man poste på en gitt side så bør man få lov til det, uten å flyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ikke tråder flyttes fra et forum der man kan være annonym til et forum der nick vises er det ikke så farlig, men det er vikti at ikke skjer.

Om tråde flyttes bør de også merkes med at de er flyttet av moderator. Plaseringen av en tråd er vesentlig for hvordan man uttrykker seg. Å flytte tråden blir som å redigere og endre inlegg. Det er noe man bør vite om at har blitt gjort.

En annen ting er at det bør ligge igjen en link der tråden lå opprinnelig om hvor den har blitt av. Det vil spare oss brukere for mye frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...