Mamma til prins 2012 Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Her er det 23 laaaange dager igjen
*mamman til tw og bi* Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 4 dager.fikk nr 1 19 dager før termin,nr 2 15 dager før termin.føler jeg går på overtid.håper helgas fullmåne hjelper på
Fgf februar 12 Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Her er det 65 dager igjen,.... Uff det føles lenge. Jaja ser frem mot "premien" i februar. Heldigvis er det jul og nyttår som brekker opp hverdagen litt..... Lykke til videre damer!
Ziiona Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Her er det 63 dager igjen. Må si at jeg fortsatt er på den siden at jeg synes det er helt greit at det er igjen såpass siden jeg er førstegangsfødende, og ikke akkurat gleder meg til selve fødselen :/
Gjest Hippoღ Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 58 dager igjen. Og syns det egentlig er helt greit Førstegangs og har ikke alt på plass enda
SNURF 5 GUTTER Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Her er 32 dager igjen og dritt lei )
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har 66 dager igjen til mitt ks, og synes det er veldig greit. Tiden løper av gårde, og synes det er veldig greit å ha julefeiringen uten et spedbarn i tillegg til 2-åringen;)
januarbaby012 Skrevet 9. desember 2011 #9 Skrevet 9. desember 2011 35 dager igjen synes dagene går fort altså gru gleder meg til fødselen
BambiMilla Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 1 dag igjen Termin imorgen, men har en sterk mistanke om at det blir overtid på meg Førstegangsfødende..
Krumelur Skrevet 9. desember 2011 #11 Skrevet 9. desember 2011 26 dager igjen og begynner å bli klar for å få det gjort! Selv om jeg helst så at han kom over nyttår... Førstegangs jeg og, men gruer meg egentlig ikke til fødselen. Er veldig spent på hvordan det blir da.
cakegirl Skrevet 9. desember 2011 #13 Skrevet 9. desember 2011 40 dager igjen i dag! Og kan endelig kalle meg høygravdi! Wiii
Dini Skrevet 9. desember 2011 #14 Skrevet 9. desember 2011 58 dager igjen her =) Kommer forhåpentligvis ikke til å "få lov" til å gå over termin pga stor baby =) En kan hvertfall håpe.. Familiehistorikk med en del babyer på over 5 kg..:S Ikke søren om jeg vil presse ut en så stor plugg altså..
Pudding Nr3 Skrevet 9. desember 2011 #15 Skrevet 9. desember 2011 11 dager igjen....... Gleder meg SÅ til han kommer, også skal det bli godt å få tilbake kroppen sin igjen. Synes 9 mnd med utlån er litt vel mye (-;
*December_Wish* Skrevet 9. desember 2011 #16 Skrevet 9. desember 2011 6 dager igjen, vil så gjerne ha han ut før jul..:-)
Love88 Skrevet 9. desember 2011 #17 Skrevet 9. desember 2011 9 dager igjen her... håper hun kommer før julaften:D
Tír Skrevet 9. desember 2011 #19 Skrevet 9. desember 2011 73 dager igjen.. Min førstefødte, grue-gleder meg veldig, og synes tiden både går fort og alt for sakte...
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 9. desember 2011 #20 Skrevet 9. desember 2011 35 dager igjen. Har jo født to ganger før, men gruer meg max til fødselen likevel :/ Så ser altså IKKE frem til fødsel, men ser frem til å bli ferdig - og få det overstått! De siste 7,5 månedene har rett og slett vært forferdelige, både for meg, med eeeeelendig form på alle tenkelige måter, og også for familien min og småjentene mine, som har måttet leve med en mamma og en kone som ikke fungerer... Håper at energi og fysisk form kommer seg raskt etter at lillesnuppa har kommet ut, sånn at jeg igjen kan bli litt mer den mamman og kona jeg ønsker å være. Psyken har også fått seg en kraftig knekk etter lang lang tid med "elendighet", så håper at ikke dette skal prege meg for mye etter fødsel. Så her krysses alt som går an å krysse for at babyen ikke får kolikk, og at hun skal sove, spise og stort sett være fornøyd (storesøstrene hadde nemlig kolikk begge to, og etter slitsomme graviditeter er man liksom ikke helt klar for hyl og skrik døgnet rundt og en baby som sover max 20 min av gangen).
jadaneidaså... Skrevet 9. desember 2011 #21 Skrevet 9. desember 2011 12 dager igjen her. Vil veldig gjerne ha ham ut i god tid før jul!!!
Trattoria Skrevet 9. desember 2011 #23 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har 34 dager igjen, men har noen tegn på at det nok ikke blir riktig så lenge å vente denne gangen heller. Fødte 3 uker før termin forrige gang. Hadde jo vært en fordel å få lillemor over nyttår, men er også veldig klar for å føde egentlig, har vært litt mer tøft med full jobb og 1 barn denne gangen, så er veldig klar for å få tilbake kroppen min og superkreftene mine:-)! Det er koselig med førjulstid da, nyter tiden som enbarnsmamma litt til! Ha en snart fin helg alle sammen!
Lykke- Li Skrevet 9. desember 2011 #24 Skrevet 9. desember 2011 1 dag etter termin her. Er veldig klar for å føde kjenner jeg. Dagene blir veldig lange når man går og venter. God helg alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå