Gå til innhold

Flere som har "mens"smerter tidlig i graviditeten?

Anbefalte innlegg

Er i uke 5 og har til tider ganske kraftige menslignende smerter i livmora. Var derfor sikker på at tante rød var på vei og ble ganske glad og overrasket over et stort, nydelig kryss :) Men blir litt shaky av disse mensmurringene, selv om jeg vet det er normalt...Flere som har det slik?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er i uke 7 nå, og har også disse menslignende "murringene" som du beskriver. Hadde ikke det i mine to første svangerskap, så ble urolig og redd for at det var noe galt. Men, det er jo helt normalt! Livmoren vokser ganske hurtig, så da er det jo naturlig at det blir litt smerter..

Jeg er også i uke 5, å ligger akkurat nå under dyna å kjenner at d stikker og river i underlivet. Har hatt d slik siden mensen egentli skulle komme, å håper det går over snart. Godt å høre at det ikke bare er meg, veldi redd for at det skal skje noe me lille gulle, vårt første <3

Ja vi satser på at det snart gir seg og at det er et godt tegn :) Når jeg tenker tilbake så tror jeg det var ganske likt med førstemann, for da testa jeg ikke før en uke på overtid, for jeg trodde mensen var like rundt hjørnet...husker at de tre første mnd var innmari laaaaange, men etterpå gikk det desto fortere :)

Annonse

Jeg er også i uke 5 og har ganske kraftige mensliknende smerter nederst i magen. Det er ikke der hele tiden, men det skjer kanskje 4 ganger i døgnet og varer en stund. Er mye vondere enn vanlige menssmerter.

Er litt bekymret, men ser jo at det er flere son har det sånn. Av en eller annen grunn er det værst om natten...

Gjest Prinsesse x 2

Jeg er 11+5 og har det enda faktisk! Både i magen og ryggen.

Satser på at det gir seg snart! :)

Jm sa det kunne vare lenge og være kraftigere hvis man hadde vært gravid før. Hadde det ikke så lenge sist. Bare de første ukene så langt jeg kan huske.

Jeg har det også slik denne gangen.

Er i uke 7, men jeg fikk høre det att det er noen som merker bedre att livmora vokser bedre enn andre.

Er visst det de smertene er.

Var hvertfall det jeg fikk høre sist jeg gikk gravid, da var det værre enn det er nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...