Gå til innhold

Testdag og negativ, plan for neste forsøk lagt! :D

Anbefalte innlegg

Allerede i helga som var ble jeg sikker på at dette første forsøket ikke kom til å bli noe av, så siden da har jeg bare gått å trippa og venta på å planlegge neste forsøk. Så når endelig den egentlige testdagen kom i dag var jeg på telefonen øyeblikkelig! (Det sies at jeg faktisk klarte å få omgangssyke i går, så jeg har bare ligget på badet og spydd og venta på å kunne ringe! Hehe...)

På forhånd håpa jeg at jeg kunne få kort regime denne gangen og at jeg kunne få starte rett på i begynnelsen av januar. OG det var akkurat det de tenkte også! Eller, i alle fall at jeg skulle på kort regime nå, men egentlig måtte jeg vente enda en syklus, de hadde bare en slot igjen på januar og tenkte egentlig å holde den åpen, men jeg fikk smiska meg til den! Wuhuuu!! Jeg veit ikke helt hvilke medisiner jeg blir å gå på enda da, det var snakk om at jeg kanskje kvalifiserte til et testprosjekt av noe slag, og jeg er gjerne tester jeg, innebar bare en ekstra ultralyd og en del skjema. Om jeg kan bidra med noe til senere prøverørere gjør jeg gjerne det! :) Også ble det mikroinjeksjoner denne gangen siden bare 1 av 9 egg ble brukbare denne gangen, så håper det funker bedre da.

I alle fall hører jeg fra dem igjen neste uke for å få mer detaljer.

Dette blir spennende!!! :)

Fortsetter under...

Hei ele,

Trist å høre at det ble negativ test. Selv om man føler på kroppen at ting ikke helt har funka, så er det likevel leit å få bekreftelsen. Rart hvordan håpet liksom alltid henger litt i. Men godt å høre at du er klar for ny runde :-) Supert at du kapra plass i januar. Hvor hører du til? Lykke til med runde 2 :-) Krysser fingrene for deg.

Synd det blei neg test, men så bra at du bretter opp armene og er klar for neste runde :-)

Jeg er også med på det prosjktet, og du trenger ikke gjøre så veldig mye. Bare å underskrive i grunnen. Så får du en ul i uke 12. I mitt tilfelle var jeg veldig glad for det. For sist gang, så oppdaget de en stor feil. Og det hele endte med avbrudd i uke 19 :( Men, hvis jeg ikke hadde fått denne tidlige ul, hadde vi ikke fått vite dette før i uke 18/19, og da ville alt ha skjedde veldig fort. Så jeg er glad vi fikk de ukene og forberede oss på.

Nå er jeg gravid igjen, og skal nok en gang på ul i uke 12 (er 8+3) Men jeg klarer, naturlig nok, ikke å slappe av eller glede meg helt over sv.skapet før jeg har vært gjennom den ul. Så jeg håper at det kan bli sånn for alle, å få en tidlig ul.....

Masse lykke til med neste runde, tvi tvi!! :o)

Åh, AinaAina, der sa du det, spiker'n på hode, jeg har ALLTID håp, selv om jeg EGENTLIG er sikker på at det ikke er noe der inne! Det er så rart! :-O Og jeg hører til St Olavs :)

Huffda, Heira, det var jo helt jævlig trist med den første graviditeten! :( :(

Men oddsen for at det skjer to ganger på rad må jo være ganske lav, så dette går nok bra! Men har full forståelse for at du ikke klarer å slappe av. Om man ikke kan slappe av kan man kanskje prøve å gjøre koselige ting??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...