Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg er nå i gang med 6. søskenforsøk, og når jeg har satt Gonal-f denne gangen (siden mandag) synes jeg det er mye vondere enn det jeg husker fra tidligere... Jeg må prøve å sette nålen på magen et par ganger før jeg klarer å trykke den inn. Flere som har opplevd dette? Skjønner jo ikke hvorfor jeg skulle ha blitt mer sensitiv på magen siden sist...

Jeg går også på Klexane, og siden den nålen faktisk er større, synes jeg den nå har blitt fæl å sette! Hvis jeg skulle være så heldig å lykkes denne gangen, skal jeg bruke Klexane frem til uke 12... Kan ikke si jeg gleder meg. Men, jeg skal nok klare det, lite å ofre for å ende opp med en lillesøster eller lillebror ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Eg skal starte på mitt første forsøk i januar. Da skal eg starte med Klexane å Gonal-F så skal eg på Orgalutrane. så er de ovitrelle å til slutt Lutinus. Men Klexane skal eg ha til eg har født om eg blir gravid. så hørtes lettere ut å berre måtte gå på de til uke 12:) Alt me gjør for disse etterkommerene:)

Skrevet

Har brukt Gonal-f på alle mine 4 forsøk. Og noen ganger var det vondere enn andre. Men stort sett ok. Men den er ingenting i forhold til klexane, det er faktisk den vondeste sprøyten jeg har satt. Det er nesten som at spissen ikke er spiss nok:)

Lykke til.,

• 3 uker senere...
Skrevet

Hehe betryggende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...