snartmortilto<3 Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Jeg ønsker meg litt ekstra påskjønnelse i form av noe behandling eller annet. Noe som er tilrettelagt gravide, og som jeg ellers ikke ville gjort til vanlig. Jeg er i uke 32 nå, uten spesielle plager. De første 6 mnd var helt bedritne, og jeg håper jeg ikke blir like dårlig igjen. Noen som kan anbefale akupunktur, naprapat, soneterapi eller noe annet? Hva har dere prøvd, og for hvilke plager dro dere? Jeg er ikke så glad i massasje, så tror ikke aromaterapi er noe for meg.
Hjerteskatten<3 Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 I går satt jeg fire timer i frisørstolen, guuud så deilig det var! Fikk skikkelig behandling, satt å koset med med kaffelatte og blader mens jeg ble dullet med, hehe:) Fikk skikkelig hodebunnsmassasje, ble sminket, nappet og formet øyenbryn,farget hår, ble stylet osv. Tenkte egentlig å vente til over jul når jeg er ferdig med fødselen, men nå måtte jeg bare ha en selvbehandling av noe slag. Følte meg freshere enn jeg har gjort gjennom hele graviditeten når jeg gikk ut derfra
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Jeg kom akkurat hjem fra frisøren nå jeg også, og anbefaler det på det sterkeste. Så utrolig deilig å få freshet seg opp litt med ny frisyre og skikkelig hodebunnsmassasje. Ellers har jeg gått til naprapat for behandling av bekkenet, og det har hos meg ingenting med velvære å gjøre.. hehe... gjør så vondt at tårene renner noen ganger når hun trykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå