Eplelykke Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Jeg er en dag på overtid. Det betyr dog ikke så mye. Syklusen kan variere litt. Men jeg føler meg såå dårlig. Det er mulig jeg bare er syk. Det er så mye aktivitet i nedre del av magen og nedover lårene. Men det verste er at jeg er så kvalm, lite energi og blir plutselig svimmel. Problemet mitt er dog at jeg føler meg såppas ille at jeg føler det er vanskelig å ikke si det til mannen. Trenger trøøøst. Men sier jeg det, er jeg så redd jeg skal gi ham falske forhåpninger. Jeg tok en test i stad, og den var negativ. Så er sikkert ikke gravid. Men mannen gleder seg så, og føler det blir så feil for han å si hvordan dårlig jeg er når jeg ikke har fått mensen enda.... Hva synes dere? Hadde dere prøvd å holdt den dårlige formen for dere selv, eller hadde dere sagt det?
Lillababy Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Ville absolutt sagt det. Det er jo ikkje betre for deg å bera ein evt skuffelse enn for han?? Fint å dela alt syns eg. Så er det lettare for han å forstå deg og... Lykke til og håpar du er gravid Du kan jo innleda med at du har tatt negativ test, så han ikkje får opp håper for mykje, for sikekrhetsskuld.
Fiemamma Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Enig med Lilla:) En g-test trenger ikke slå ut før du er 8 uker heller, så man skal ikke alltid stole på at de sier akkurat hvs som står på.. Du er jo dårlig, gravid eller ei.. Det er jo like godt med litt trøst og forståelse hvis det dreier seg om en annen årsak enn graviditet og, er det ikke:)? Min kjære ønsker like sterkt som meg å bli gravid, men jeg har fortalt han alt om pms-smerter, menssmerter, og hvordan kroppen min blir. Jeg beklager for at jeg er sur uken før tr kommer og sier det ikke er hans feil, men at det sitter i hodet mitt pga hormoner. Jeg var helseløs før mensen sist, og fortalte alt, og sa at sjangsen for at jeg var gravid var svært liten, så det var ikke vits i å håpe på noe. Bare vær åpen og forklar alt, og hvordan kroppen fungerer. God bedring og lykke til
Eplelykke Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2011 Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare, jenter. Da hører jeg nok på dere og tar han litt mer med på hvordan jeg føler meg. For det er ikke noe gøy å være slik jeg er nå og prøv å holde det skjult. Dere har og et poeng at jeg skal jo ikke måtte behøve det heller. Det er jo et felles prosjekt dette. Og dårlig er jeg, gravid eller ikke. Lykke til til dere også
Kristiiin Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Bare si det Men skjønner deg.. eg er ni dager på overtid, men føler meg ikke gravid, har ingen symptomer. Vil ikke si til mannen at jeg er det, når jeg sannsynligvis ikke er gravid :s
Eplelykke Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2011 Åj, ni dager på overtid. Så spennende! Slik jeg har fortstått det, er det vel ikke alle som har symtomer? Lykke til
Fersking:) Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Hvordan går det Eplelykke? Fortsatt på overtid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå