Lillababy Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Kjære kjære deko. Dette er jammen vanskeleg. I går hørte eg noko som på sett og vis gjorde godt, og som i ein eller anna grad iallefall klarte å få meg til å tenka delvis og pittelitt annleis. Så ville berre dela det. Var mamma som sa til meg at det kan vera ein veldig god grunn til at eg ikkje er gravid enno. Ein grunn eg ikkje sjølv forstår, og at det kan vera velsignesler skjulte i mørkre. Har hørt ulike varianter av det før som velmeinande trøst. Men me snakka litt om dette temaet og følgande kom fram i meg: ME som er her inne me ønsker oss først og fremst ein baby. Nokon av oss ønsker to eller tre ca. I heile vår fruktbare periode i livet så er det altså ikkje mande babyar me skal laga. Det er det eine. Det andre er at me kan tenka på den babyen som kjem som eit veldig viktig menneske i seg sjølv. Babyen kjem jo ikkje utelukkande fordi me skal få lova til å bli mammaer. Babyen kjem for å leva SITT liv, ikkje vårt liv. Den har sin "egen misjon" Og med ein slik tanke så kan eg (pittepittelitt av tida) venta i litt meir undring over denne vesle skapningen- og forstå at viss den har sin livsgjerning, så er det gjerne det som gjer at det drøyer- fordi babyen skal i sitt liv møta dei og dei menneska, bety noko her og der, i ein større samanheng........ <3 Og det er ikkje noko me kan/ skal gå inn å styra. Det skjer i rette tid. Merker dette blei veldig rotete forklart ja. MEn det stemmer litt i hovudet mitt. Håpar at nokon av deko forstår kva eg meiner og kan finna aldri så lite trøst eller i det minste meining i det og den elelrs så nådelause ventetida vår. Hold ut, det SKAL SKJE for oss og!! Klemklem
Indigo 08-10-13 Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Utrolig fint skrevet. Fikk gåsehud og frysninger. Hyggelig at du delte dette med oss:)
Lillababy Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2011 Tusen tusen takk for det, veldig kjekt å høra Masse lykke til til deg <3
Fersking:) Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Så bra at du delte dette <3 Løfter perspektivene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå