Babysyk85 Skrevet 9. desember 2011 #26 Skrevet 9. desember 2011 Nå skal jeg i seng også! Håper alle murringer betyr at livmora strekker seg for å gjøre plass til en liten spire!! Lykke til i morgen jenter!! Gleder meg til å lese om alle positive de testene vi får i morgen! Krysser fingre og bein for oss alle!!! Og ingen flere tanter får lov til å komme!!! Nattaklem
MღM Skrevet 10. desember 2011 #28 Skrevet 10. desember 2011 Da har jeg testet! Først var det ingen ting, så ble litt skuffet og tenkte at ja ja, enten kommer tanta eller så får jeg ta en ny test om noen dager, men så kom det til syne en svak strek leste mer nøye gjennom bruksanvisningen og ser da at man ikke burde drikke store mengder før man tar testen.....det gjorde selvfølgelig jeg i går kveld, tenkte ikke på at det ville gjøre utslag så da tenker jeg at det er helt klart positivt, må bare ta en til om et par dager for å få en sterk rosa strek Så et lite yey! herfra, så skal jeg sette meg på gravid når jeg har tatt en test til Nå er jeg spent på dere andre her! mulig ikke alle har en liten tass som våkner kl halv syv
pauline og knerten Skrevet 10. desember 2011 #30 Skrevet 10. desember 2011 Gratulerer magmil! Du er nok gravid! Nå har jeg også tid til å skrive litt mer etter det kryptiske gledesropet i stad. Bestemte meg for å teste i dag, og det kom en strek til syne med en gang! Ikke en sterk strek, men absolutt ikke noen skyggestrek eller tøysestrek. Samboeren er skjønt enig. Gravide! Hold det fast, lille spire nå... Det var et bra pangskudd på lørdagen. Så bør de positive testene komme som perler på ei snor resten av dagen :-) ses på 1. Trimester magmil? ;-)
MღM Skrevet 10. desember 2011 #31 Skrevet 10. desember 2011 Takk for det pauline og knerten har god tro jeg også nå, det er ihvertfal noe hcg der, men sikkert litt utvanna, he he. Det tok jo litt tid før den svake streken kom, så skal nok ta en test til før jeg flytter inn på 1. tri men håper og tror at jeg joiner inn der straks. Flere som har testet enda?
Babysyk85 Skrevet 10. desember 2011 #32 Skrevet 10. desember 2011 Gratulerer så mye pauline og knerten!!! Endelig kommer de positive testene!!! Det gikk jo kjapt for deg, heldiggrisen ;-) Men absolutt velfortjent!! magmil, jeg har en følelse av at du er gravid ;-) Er bare all drikken igår, og kanskje du produserer hcg sent! Gleder meg til du får sterkere test!!! Selv har jeg begynt å spotte, tappen har åpnet seg og jeg har begynnende menssmerter!! Men teste gjorde jeg, bare for å dempe håpet!! Jadda! Blendahvit. Ikke om jeg stirret til øynene fikk vondt ble det en strek. Egentlig var det jo bare teit å teste. Nå håper jeg mensen forter seg å komme så vi kan begynne på nytt. Tipper den kommer i morgen eller mandag!!! Septemberbaby er ikke så ille det heller ;-) Lykke til dere andre som skal teste!!!
Høytoppåfjellet Skrevet 10. desember 2011 #33 Skrevet 10. desember 2011 Åå Gratulerer så masse begge to!! Endelig noe positivt! For min egen del er alt bare trist.. Tanta kom helt plutselig i natt og jeg har hatt så vondt!! Etter jeg tok ut p-staven og slutta på p-pillene (6 mnd senere) så har mensen vært så syykt vond! Har sånn kramper at jeg ikke klarer å tenke klart og det hjelper ikke med smertestillende heller. Har aldri hatt smerter før dette, så de kommer på toppen av skuffelsen over å ikke være gravid hver mnd
Ballongmage Skrevet 10. desember 2011 #34 Skrevet 10. desember 2011 gratulerer så mye til dere begge! så herlig! jeg skulle ikke tenke så mye på graviditeten før i uke 12 pga ma i uke 11,men etter jeg tok en digital test i sted ble jeg helt oppspillt;) håper det kommer enda flere med positiv test i denne tråden!
Hali Skrevet 10. desember 2011 #35 Skrevet 10. desember 2011 Gratulere til dere med positiv tester!! Ønsker dere masse lykke til videre!! Jeg har begynt å spotte. Så mensen kommer vel for fullt imorgen. Har vært forberedt på det pga tempen. Så da er det vel over til 4.pp - men det blir en liten "mini-pause" pga julen. Pausen vil si mindre sex (kun når lysten byr på) og ikke noe særlig temping. Jeg skal nemlig kose meg i julen!! + mindre BIM og andre baby relaterte nettsider Så lykke til videre til dere som er igjen!! Gooooood Jul!! Spiren skal nok sitte her en gang Når er en annen sak!!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 11. desember 2011 #36 Skrevet 11. desember 2011 ************* Mandag, 5.12: -Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave ********** Tirsdag, 6.12: ********** Onsdag, 7.12: - stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter! - Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby! - Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt! - Magmil, 34 år, pp1. Håper på å bli en familie på fire ********** Torsdag, 8.12: - Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent -grønnsakshagen, på àn igjen :-) - Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;) - Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp! - Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des. - Eplelykke, 28år, 2pp ********** Fredag, 9.12: -Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag - ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen.. ********** Lørdag, 10.12: - Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske! - Amedillo, 29år, 3.pp - pauline og knerten, 26 år, 2pp - 2røverdøtreog1røver ********** Søndag, 11.12: - Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter! ********************************** <3 Gravid <3 -Ballongmage-testet positivt,men tør ikke tro at jeg er gravid:p - 2røverdøtreog1røver (Hørte egentlig til i ikm uke 50, men litt tidlig el =)) ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR: - tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp - Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...? - prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp. - Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp. - MES, pp 2 på tur... - mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp -romheg <3mammas skatt<3 TR 4dager før ikm. - Cayenne72, syklus nede i 29 dager - all right! Inn i pp 7. -Ireyna, pp 17 here we come.. -Yoggy pp4 -Høne_pøne
Babysyk85 Skrevet 11. desember 2011 #37 Skrevet 11. desember 2011 Gratulerer så mye ♫røverdøtreog♪røver!!! Gøy at enda flere får positiv test!!! Hvordan har det gått med resten? Har alle andre fått tanta? Jeg spotter bare, så føler jeg liksom står på samme sted. Skulle ønske tanta bare kunne komme, så jeg kunne gå igang med ny syklus!!!
MღM Skrevet 11. desember 2011 #38 Skrevet 11. desember 2011 Gratulerer ♫røverdøtreog♪røver!! håper å sette meg på lista, skulle forhåpentligvis gjort det i morgen, men trodde apoteket i byen ville vært åpent i dag, men det var det ikke, så da får jeg kjøpe test i morra og teste på tirsdagsmorgenen istede. Som dere skjønner så har ikke tanta kommer enda
ønsker * magetroll <3 Skrevet 11. desember 2011 #39 Skrevet 11. desember 2011 Tr har fortsatt ikke vist seg, så er vell en av de fucked up syklusene mine igjen jaja, blir pergo etter jul da.. Gratulerer såå mye til dere med positiv test:))
Ming82 Skrevet 11. desember 2011 #40 Skrevet 11. desember 2011 Gartulerer til dere som har fått positiv test Tr kom hos meg i dag, 2 dager over ikm
SmulaS Skrevet 11. desember 2011 #41 Skrevet 11. desember 2011 Wow, endelig litt mer lykke her. Gratulerer! Tr kom for alvor i helgen, så her er håpet ute. Har lang syklus så nå er det godt over tre uker til neste el.... Skal slappe av og ikke tenke så mye på prøvingen en stund nå. Lykke til alle sammen
grønnsakshagen Skrevet 12. desember 2011 #42 Skrevet 12. desember 2011 TR fredagen, så går inn i pp7 (ca) sammen med dere andre damer :-)
Indigo 08-10-13 Skrevet 12. desember 2011 #43 Skrevet 12. desember 2011 Gratulerer så masse med positiv test røverdøtre og røver, og til deg magmil. Høres jo veldig ut som at du er gravid, men ikke helt tørr innse det selv;) Oppdater når du har tatt den siste testen da:) Da er vel IKM 49 over og ut, og selv henger jeg meg på IKM 1.
MღM Skrevet 12. desember 2011 #44 Skrevet 12. desember 2011 Jeg skal kjøpe test i dag, men er litt usikker på om jeg vil teste i ettermiddag eller om det er best å teste i morgen tidlig, hva tror dere?
Indigo 08-10-13 Skrevet 12. desember 2011 #45 Skrevet 12. desember 2011 Mtp at du er nesten ei uke over ikm så tror jeg ikke det spiller noen rolle om du tester i ettermiddag. Lykke til:)
For_mye Skrevet 12. desember 2011 #46 Skrevet 12. desember 2011 Nå har testene ankommet! Skal bare samle opp litt urin.spennende.
MღM Skrevet 12. desember 2011 #47 Skrevet 12. desember 2011 Da tester jeg i ettermiddag må bare vente på de siste pepperkakene til å steke ferdig, så er det rett av gårde til apoteket - spennende, håper jeg får en klar strek nå!
For_mye Skrevet 12. desember 2011 #48 Skrevet 12. desember 2011 Da har jeg testet negativt, det var jo som forventet iom at jeg fikk mensen for halvannen uke siden. Jeg ble i tvil fordi mensen kun varte i to dager og at jeg har hatt kvalmefornemmelse i noen dager. Bestilte 15 tester på nettet, og tenkte jeg skulle teste ut en nå for sikkerhets skyld. Men altså, negativt resultat, og da er jeg over i neste pp. Lykke til dere andre!
MღM Skrevet 12. desember 2011 #50 Skrevet 12. desember 2011 Mandag, 5.12: -Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave ********** Tirsdag, 6.12: ********** Onsdag, 7.12: - stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter! - Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby! - Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt! - Magmil, 34 år, pp1. Håper på å bli en familie på fire ********** Torsdag, 8.12: - Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent -grønnsakshagen, på àn igjen :-) - Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;) - Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp! - Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des. - Eplelykke, 28år, 2pp ********** Fredag, 9.12: -Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag - ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen.. ********** Lørdag, 10.12: - Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske! - Amedillo, 29år, 3.pp - pauline og knerten, 26 år, 2pp - 2røverdøtreog1røver ********** Søndag, 11.12: - Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter! ********************************** <3 Gravid <3 -Ballongmage-testet positivt,men tør ikke tro at jeg er gravid:p - 2røverdøtreog1røver (Hørte egentlig til i ikm uke 50, men litt tidlig el =)) - Magmil, da stod det GRAVID i dag, så da er det bare håpe spiren sitter og at alt er bra kan ikke tro det gikk så fort! ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR: - tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp - Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...? - prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp. - Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp. - MES, pp 2 på tur... - mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp -romheg <3mammas skatt<3 TR 4dager før ikm. - Cayenne72, syklus nede i 29 dager - all right! Inn i pp 7. -Ireyna, pp 17 here we come.. -Yoggy pp4 -Høne_pøne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå