Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Kanutte/a ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som vil bruke dette navnet på sin datter, og jeg syns faktisk det er veldig fint på en rar måte :) Hva syns dere?

Kanutte eller Kanutta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle til å spørre om det var et guttenavn eller jentenavn:P

Var ikke et fint navn!!

Må isåfall ha a på slutten, så det høres litt feminint ut:)

Skrevet

Veit ikke helt hva jeg syns jeg. Tenker kanutten. Fint navn egentlig, men er litt usikker på om jeg egentlig liker det eller ikke.

Skrevet

haha, synes det er et morsomt navn. Ikke særlig fint. Høres ut som ein seilbåt eller noe i den dur :-)

Skrevet

Jeg kjenner ei som heter Kanutte! Hadde alsri hørt det før jeg ble kjent med henne, og syns det var litt rart i begynnelsen. Nå er det helt naturlig, og jeg kjenner at jeg liker navnet:) Syns det er søtt og litt kult og morsomt at det er litt annerledes!

Liker ikke Kanutta..

Skrevet

Synes ikke det er særlig pent, nei. Veldig hardt og lite feminint. Så høres det ut som en sier "knute" hvis man sier det litt fort :P

Skrevet

Jeg synes Kanutte er et kult navn! Best med e til slutt.

Skrevet

Enig. Vet ikke om jeg synes Kanutte eller Kanutta er minst verst.

Skrevet

Jeg har hørt Kanutte før. (Må for all del skrives med e.) Det er et spesiellt navn, og jeg ville ikke brukt det som fornavn. Kanskje som mellomnavn med et kort navn foran.

Ida Kanutte

Leah Kanutte

Jeg må innrømme at jeg tenker på Kanutten. Det er jo ikke et veldig fint navn, men greit som et mellomnavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...