lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Sa på kødd til sambo i ettermiddag at jeg hadde fått mensen, noe han selvfølgelig trodde på selvom det er en uke siden jeg var ferdig..så gikk han og skiftet til treningsklær og kom inn igjen, da sa jeg at jeg bare tullet...han ble DRIT sur......??? 10 min varte spøken, det var tydligvis waaaaay past tidsgrensen..."jeg føler du ikke har lyst, skjønner du..?!" Ja, jeg ser den - men jeg har jo hatt tanten på besøk mye de siste 2,5 mnd, så jeg trodde ikke han skulle bli så pottesur når vi har tullet så mye om det.. Hadde jeg spøkt i 1 dag, så hadde jeg regnet med en sånn reaksjon, men 10 min...kjære vene.. Han som ALLTID tuller og elsker å gjøre meg flau. Traff tydligvis et ømt punkt...og ikke har vi sex sjeldent heller. Treningen varte 1,5 time lengre og ikke gadd han å si noe til meg når han kom hjem..lukket stuedøren litt hardere igjen enn han pleier når jeg gikk og la meg..minner om en tid for et par mnd siden, hehe..
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Haha, ja det var en hormonell gubbe Han tilgir deg nok om du dukker opp ikledd noe lite og lekkert til kvelden <3 De er enkle sånn
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2011 Hehe, ja det er vel det som må til for å få han fornøyd igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå