Gå til innhold

Bor selv i Stavanger, verdens beste by!:) hehe..Hvor er det lavstatus å bo her da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nok de fleste siddiser kan si seg enig at kanskje ikke Østre bydel , Storhaug er den beste plassen nei..mye utlendinger og ikke akkurat en plass jeg ville bodd med barna mine! Men storhaug er stort da..tenker på østre bydel, pedersgaten osv...

Eller er vel ikke Kvernavika " fantaviken" , eller åsen særlig ettertraktete plasser....

Stokka, Eiganes, Tasta, Hinna og Vaulen er de beste plassene å bo...:)

Skrevet

Jeg ville ikke bodd på Storhaug, Hundvåg, Tjensvoll, Kvernevik eller Bekkefaret.

Skrevet

Pga. norges jævligste dialekt så er hele Stavanger lavstatus. "Selg Stavanger til Finland" er min parole!

Skrevet

Er ikke Stavanger generelt litt lavstatus`a?

Skrevet

Stavanger- oljebyen lavstatus? Vi kan godt frigjøre oss fra resten av Norge, tenk den velferdsstaten du:-D

Skrevet

Har hørt at dere bla har enda mere rusproblemer enn Oslo..

Skrevet

"jeg har hørt...." Ja for det argumentet var veldig pålitelig....

Skrevet

Om du finner olje i Stavanger by så er jeg Kongen av Danmark!

Skrevet

Kvernevik, Bekkefaret...deler av Storhaug og Tjensvoll ville jeg ikke bodd. Stavanger er jo langt fra lavstatus da, må vel være en av de rikeste byene i landet.

Skrevet

Det er vel få byer i Norge det er mer penger enn i Stavanger. Selv flyttet jeg til Oslo nylig, og jobber i samme kjede som jeg gjorde i Stavanger. I Stavanger kom det stadig inn kunder som sa "Hva er det beste du har?", mens her hører jeg mye oftere "Hva er det billigste du har?". Selvsagt er det kunder av begge slag i begge byer, men jeg merker stor forskjell.

Skrevet

Jeg vil heller bo i en by det folk er litt gjerrige eller litt fattige enn i en by der folk er snobbete

Skrevet

Humrer godt nå av innleggene her.

Husker når jeg var liten så var Bærum den plassen i Norge man alltid kritiserte. Der var folk altfor velstående, arogante, snobbete osv. Dette kom jo av ren misunnelse.

Morsomt at Stavanger er blitt litt "Bærum". Vi er forraktet.

Stavanger har sine fordeler og ulemper akkurat som alle andre byer.

Jeg er uansett veldig glad i byen min, bare ikke alle strøkene jeg ville ønsket å bodd i.

Skrevet

Rart hvordan folk enda dømmer hundvåg!

En bydel på 20000 mann og som burde hatt bystatus og ikke vært under stavanger.

Litt for stort til å generalisere om :)

Skrevet

Stavanger lavstatus?

Tull!

Den byen med flest million lønninger i landet og blandt de høyeste bolig prisene.

Er stavanger noe så er det sosse by....

Men, er enig med de over her, Storhaug, Hillevåg, Åsen, Kvernavik er vel så lavstatus som det blir her i byen.

Glad vi ikke har et øst og vest på samme måte som Oslo. I alle overnevnte bydel finnes det jo også flotte villa områder :)

Skrevet

Medfølelse kommer gratis, misunnelse må man jobbe hardt for!!!

Skrevet

har bodd noen år på engøy.. trivdes godt:)

bor nå på forus.

men vil heller bo i stavange renn oslo.

oslo er for meg veldig snobbite..

Skrevet

bor et godt stykke utenfor stavanger, men er der rett som det er. Får inntrykk av at storhaug er preget litt mer av trange gater og smug, og stygge hus og leiligheter, og utlendinger, enn resten av byen...

Jeg ville 1000 ganger heller bodd i stavanger, enn oslo... Blir redd bare jeg passerer inni oslo når jeg kjører nordover på ferie.. Oslo kan fint døpes om til Ghetto eller no sånnt..fy flate er gla jeg ikke bor der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...