Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #26 Skrevet 8. desember 2011 Så feil kan du altså ta. Med tanke på det med at en kvinne som har prøvekjørt en uten forhud går tilbake til en med.. Som jeg sa før, kuker uten forhud ser feil ut. Akkurat, de er stort sett fornøyd med det. Ikke alle. Ikke alle trives med å være glattbarberte heller. (Det seg være på hodet eller mellom bena...)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #27 Skrevet 8. desember 2011 Etter å ha bodd flere år i USA er jeg så uenig med deg som jeg kan få blitt. Jeg har hatt flere forhold med menn som er omskåret og sexen har aldri vært så bra som med dem som har forhud. Du og de luktargumentene dine. Gå og omskjær deg selv i tilfelle. Mus lukter vondt selv rett fra dusjen noen ganger. Apekatter har ikke forhud, evolusjonen tok affære og førte menneskemannen fremover selv der. Du kan ikke snakke for alle menn uten forhud, flere av mine tidligere partnere savnet sin, så også der skiller min erfaring seg fra din. Og hva du synes lukter, er sexy osv skal være totalt underforliggende det faktum at uskyldige smågutter mister en del av tissen sin hvert år.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #28 Skrevet 8. desember 2011 Ikke vær dum'a....... Dette er noe voksne gjør frivillig. Hvor mye har et spedbarn det skulle ha sagt på at kjønnsdelene lemlestes? Herregud, jeg blir frustrert over slike sammenligninger.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #29 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har aldri hørt om noen menn som er så sinte fordi de ble omskåret som barn,tvert i mot! jeg vet derimot om menn som har gjort dette i voksen alder og har en masse problemer.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #30 Skrevet 8. desember 2011 Alt du nevner gjøres fordi voksne mennesker velger det selv. Omskjæring der en voksen velger det selv plager meg ikke i det hele tatt. Det at man utsetter barn for dette og tar dette valget på vegne av andre har jeg fremdeles ikke fått noen gode argumenter for at skjer. Det at Christoffer Schau savner forhuden sin er synd for han, men det var ene og alene hans valg.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #31 Skrevet 8. desember 2011 23.19: Svaret mitt var i forhold til om Gud har skapt oss feil!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #32 Skrevet 8. desember 2011 Gud finnes ikke, ergo kan han ikke ha skapt noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #33 Skrevet 8. desember 2011 Broren min måtte gjøre det i voksen alder og har masse problemer. Men nå klarer han ihvertfall ha sex. Han skulle ønske det ble gjort som liten,da hadde han sluppet unna ALLE problemene!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #34 Skrevet 8. desember 2011 Da kan du jo lese litt på NORM sine sider så ser du at det er mange menn som er sinte og frustreret over sitt tap av forhud. Selv om de ikke forteller det til deg så er det ikke dermed sagt at de ikke savner den. Det er sikkert mange som ikke savner den også, de fleste vet jo ikke hva de går glipp av.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #35 Skrevet 8. desember 2011 Det sa jeg også når jeg var 14 år..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #36 Skrevet 8. desember 2011 Og nå har du blitt voksen og innsett at Gud liksom finnes? Fint for deg. Du skal få tro hva du vil. Jeg tror ikke, sånn er det
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #37 Skrevet 8. desember 2011 Hvis jeg som baby ble født med en vorte midt i trynet, hadde jeg vært veldig glad for om moren min lemlestet,og begikk det STORE overgrepet det er å ta den avgjørelsen til det bedre for meg! Eller jeg hadde vel kanskje savnet den noe innmari.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #38 Skrevet 8. desember 2011 Dersom Gud ikke vil ha meg eller ungene mine fordi jeg ikke skjærer vekk en del av tissen dems så kan det i alle fall være det samme med hele guden.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #39 Skrevet 8. desember 2011 Du avslører i alle fall at du ikke kan noen verdens ting om hva forhud er, hva slags funkjon og nytteverdi den har for eieren.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #40 Skrevet 8. desember 2011 Jeg vet ikke om jeg skal le eller hva. Gratulerer, du kom akkurat med den mest idiotiske sammenligningen jeg noensinne har sett!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #41 Skrevet 9. desember 2011 23:12 Eksen min var omskjært og jeg var lettet da vi slo opp siden jeg da kunne gå tilbake til et velfungerende sexliv.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #42 Skrevet 9. desember 2011 23.12: Du har så feil og er så full av fordommer at jeg nesten får litt vondt av deg. Menn med forhud lukter? Eh, nei! Du skjønner, det lar seg enkelt gjøre å vaske seg under forhuden, akkurat som du klarer å vaske deg mellom foldene dine der nede. Urenslige menn vil selvfølgelig lukte fisk, enten han har forhud eller er omskjært. For mitt vedkommende må jeg si at jeg absolutt foretrekker MED forhud, og jeg har prøvd begge deler. Den ene mannen som var omskjært hadde hud på penishodet som var like tykk og følelsesløs som den huden jeg har inni hendene. Han hadde lite glede av sex med mindre det var litt voldsomt. Varsomme berøringer, slikk, osv kjente han ikke en gang! Legene sa at det var fordi penishodet til daglig var utsatt for gnisninger fra undertøy osv og derfor hadde mistet følelse. Han var ikke glad for å være født i et land som rutinemessig fjerner nødvendige deler på guttebabyer. Jeg har også sett et tilfelle hvor omskjæring gikk galt hos en liten gutt. Ikke et trivelig syn og noe som nok vil hemme han seksuelt hele livet.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #43 Skrevet 9. desember 2011 Vist ikkje GUD finnes korfor har den som har skapt oss da levert ut forhud og klitoris da ?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #44 Skrevet 9. desember 2011 To av eksene mine var omskårede (jeg har bodd i USA...) Min nåværende kjæreste som jeg har vært sammen med i flere år er IKKE omskåret, og jeg liker pikken hans best av alle de jeg har vært sammen med (har nok noe med at den er den største også Uansett er det deiligere å ha sex med han fordi han er glattere på penishodet. Han er aldri skitten på penisen eller lukter vondt fordi han dusjer hver dag og vasker seg der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå