Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Så GUD har skapt mannfolk feil siden ein bli omskåret ?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Fordi de skal holde på plass den klamme kuk-osten.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Forhuden forhindrer dagligdagse berøringer og eksponeringer og er en løsning på problemet at slimhinnene bør befinne seg i et våtområde. Forhuden holder glans fuktig og gjør penetrering i kvinnens skjede lettere ved at hudfolden sklir tilbake under samleie. Denne glidende effekten sies å øke den seksuelle tilfredsstillelsen for både mannen og kvinnen.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Det er evolusjon som har skapt mannen ikke noen gud.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Hvorfor passer du ikke egne saker? Blir du like opprørt over somaliske barn som sulter? Kenyanske barn som voldtas? Kvinner og barn som selges som om de var en haug med epler?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Fordi damene her skal få noe å diskutere.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 For at GUD har skap tåplige damer og svare på tålige spørsmål !!!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er opptatt av at barn lider på grunn av voksne mennesker ukloke valg. Jeg blir opprørt over somaliske barn som sulter og barn som voldtas. Jeg blir opprørt av menneskehandel og jeg blir opprørt av at voksne mennesker skjærer løs på barns kjønnsorganer.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 Både menn og kvinner har forhud. Dens funksjon er å beskytte et følsomt område for daglig slitasje og holde området rundt klitoris og penis glansfult og følsomt. Hos menn er forhuden brukt til mastrubering, og dette sies å være en av grunnen til at noen fant ut at man skulle fjerne den. Mennesker og seksualitet har ikke alltid vært en god kombinasjon. Noen myter er heldigvis avdekket, som at det er hjernevæske som kommer ut av tissen osv. mens noen dessverre lever i beste velgående.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #13 Skrevet 8. desember 2011 Gå en annen plass med den fantasifiguren din. Omskjærte kuker ser bare helt feil ut. Og det er feil. Jeg likestiller omskjæring med å bli døpt. La barnet bli eldre og la det velge selv når det er gammelt nok til å vite om det vil det eller ikke! _HATER_ når voksne skal ta så store avgjørelser for barna. Hvorfor kan vi ikke begynne å kappe fingre av spedbarn? Jeg mener, vi sparer mye tid da med å ta fra dem ting og tang de ikke skal fikle på.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #14 Skrevet 8. desember 2011 Ja, la dem velge selv. Jeg synes likevel det er lettere å forsvare at foreldre lar en mann/dame ta litt vann på hodet på barna sine, enn å la en mann skjære bort en del av tissen dems.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #15 Skrevet 8. desember 2011 Ja, så klart er det en forskjell. Det var bare et eksempel på at foreldre tar valg som kanskje ikke barnet vil være enig i senere som faktisk kan påvirke ungen på flere måter.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #16 Skrevet 8. desember 2011 Blant annet for å beskytte mot bakterier mot glans.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #17 Skrevet 8. desember 2011 Fordi at sånne som meg skal kunne leke med dem. Dra i dem, blåse i dem, suge på dem og tulle med dem. Jeg elsker forhud:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #19 Skrevet 8. desember 2011 Fordi det hadde sett for dumt ut med bakhud
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #20 Skrevet 8. desember 2011 Så tissen kan kose seg i en god sovepose og ikke bli grøssen.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #21 Skrevet 8. desember 2011 Mannen min har det også han. Masse overflødig hud rundt pungen. Skjære det vekk kanskje og gi forhud til noen andre trengende:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #22 Skrevet 8. desember 2011 Dere forhud-fanatikere! En kvinne som prøver en mannn uten,går ALDRI tilbake til en med forhud og synes det er ålreit.Dere eksperter har har antagelig aldri sett eller prøvd en mann uten! Forhud ser og ER veldig ekkelt.Lukter så innmari dritt også.Hver gang de tisser kommer det dråper inni så man kan jo tenke seg selv hvordan det lukter etter en lang dag.For ikke snakke om hår som fester seg der. Æsj,nå jeg ser p*** med forhud tenker jeg på hest eller et annet dyr. Menn som er omskåret er stort sett fornøyd med det,så hvorfor må da uvitende kvinner skrike om det her inne på bim? Hvorfor barberer man seg nedentil når man er født med det??? jo fordi det rett og slett er ekkelt med en masse kjønnshår!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #23 Skrevet 8. desember 2011 Man barberer vekk kjønnshår,fjerner mandler,fettsuger magen og hofter,operer tunge øyelokk og fjerner vorter. Herregud da folkens,ikke vær så ekle`a.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #24 Skrevet 8. desember 2011 Så feil kan du altså ta. Med tanke på det med at en kvinne som har prøvekjørt en uten forhud går tilbake til en med.. Som jeg sa før, kuker uten forhud ser feil ut. Akkurat, de er stort sett fornøyd med det. Ikke alle. Ikke alle trives med å være glattbarberte heller. (Det seg være på hodet eller mellom bena...)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #25 Skrevet 8. desember 2011 Trådstarter: de kristne begynte med dette fordi det står i bibelen at alle abrahams etterfølgere skal ha dette som bevis på at de er kristne.Muslimene kopierte dette mange hundre år etter.Så er vel ikke snakk om at gud skapte de feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå