Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Steke og bakemargarin. Kan man ikke bruke det i baksten?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Man kan fint bruke Melange til steking og baking.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Jeg ville ikke brukt det i julebaksten. Melange er plantemargarin. Dvs ikke laget av fløte/melk.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Melange er vel plantemargarin. Man kan bruke det i baksten jo, jeg synes det er like bra!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Smør og margarin er ikke det samme. Margarin inneholder planteoljer, smør er bare fløte og salt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har alltid brukt melange jeg, hva er smør da?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 animalsk(smør) og plante(margarin).... De der uten karber i kosten trenger det animalske. OG det smaker litt annerledes i bakst.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Jeg bruker også alltid Melange, men denne smørkrisen har gjort meg oppmerksom på at det er noe annet. Har jeg gått glipp av bedre bakverk? Hi
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Igjen: Melange er margarin: laget av div planteoljer(bl a palmeolje). Smør er Meierismør: laget av fløte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå