Gå til innhold

Livmoren på høyde med navelen...litt tidlig kanskje????

Anbefalte innlegg

Jeg er 14+6 i dag og når jeg ligger kjenner jeg tydelig toppen av livmoren rett under navelen. Prøvd å google det litt og for jeg lurer på om ikke livmoren er i overkant høy/stor...??? Uff, håper jo ikke at det er to der inne...:)

Fortsetter under...

Kanskje du har kommet lenger enn du tror? Er selv 14+3 og kjenner en tydelig kul like over hoftebena.. På samme høyde altså, ikke bokstavelig, hihi :-) Er spent på ordinær UL i januar. Hadde en lørdag som var, og da var jeg "spot on" med termin 5. juni! Den i ca uke 18 er visst mest nøyaktig!

Lykke til med den lille i magen!

Er 110% sikker på at jeg ikke er lenger enn antatt.. Vet jeg hadde eggløsning 9. september og at befruktningen skjedde i løpet av den helgen ;) Jeg trente i går og da kjente jeg den øvre kanten veeeeldig godt da det strammet seg som i kynnere etter at jeg var ferdig å trene. Med førstemann fikk jeg beskjed om at jeg hadde en nokså tykk livmorvegg så jeg satser på at det er det som er årsaken til at den er litt over forventet str nå..:) UL i begynnelsen av januar her også. Det blir spennende ;) ;)

Lykke til med din lille også!

Livmoren min var nådd navlet i 13+6. Men det er bare en og terminen er jeg sikker på. I begge mine tidligere svangerskap har også livmoren vært høy tidlig. Begge var store, over 4 kg ved fødsel. Dette er nok veldig individuelt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...