Fuglemamma <3 Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har bestillt time til privat UL på majorstuaklinikken. Noen som har vært der, eller gen. til privat UL før? Det står på hjemmesiden deres at de har både 2D og 3D UL. Er 3D rutine eller bare ved spesielle anledninger? Man betaler jo 1200 kr. uansett? Jeg er 9 uker når jeg har time neste uke..
Moden mamma til 3 :) Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har også vært til privat UL, men ikke på Majorstuaklinikken. Jeg var hos Oslo Medisinske Senter. Var egentlig fornøyd, inntil fastlegen min etterlyste papirer og sa at henvisning til UL på Ahus burde spesialisten på OMS tatt seg av. Legen hos OMS fant nemlig to fostersekker, hvorav den ene ikke så helt normal ut... For å få sjekket dette sa hun at jeg måtte kontakte fastlegen min for å få henvisning til UL på sykehuset... Fastlegen min hadde aldri opplevd lignende. Og stakkars meg, jeg visste jo ikke bedre 3D UL anbefaler man fra uke 24, tror jeg det er... Når du ikke er lenger på vei så tar de nok innvendig 2D UL. Jeg håper selv på å få time på Ahus før jul, for å få sjekket om det er en eller to der inne! Lykke til!
mimmitiltre Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har vært på majorstuen men 1 mann, ikke å anbefale! Var skikkelig ekkel russisk lege som ikke var noe hyggelig, veldig rutinepreget. Dro på volvat med lillejenta og var hos en veldig hyggelig dame der. har nå bestilt time der igjen i desember, med nr 3;) Lykke til med valget;)
Fuglemamma <3 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2011 Takk for svar.. Er bare så fryktelig usikker på alt er som det skal.. Jeg aner ikke hvorfor, har aldri tenkt tanken på at det skulle være noe galt eller vært redd for å miste barnet i tidligere svangerskap. kanskje jeg leser litt mange triste historier her inne. Synes på en måte det er tullete å bruke så mye penger på ekstra UL - men vi har tenkt til å si det til familien på julaften og siden jeg er så usikker vet jeg ikke om jeg vil si det likevel? Det er jo samtidig veldig trist å ødelegge hele julefeiringen med en dårlig nyhet fra magen? uff er så usikker her jenter...
Kafo - julibaby12 Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har vært på tidlig UL på majorstuaklinikken og var VELDIG Fornøyd. Sa at jeg ville ha en dame og det fikk jeg. Hun var kjempeflink og tok både innvendig og utvendig. Bilder er forresten med i prisen Men hun tok bare vanlig UL ikke 3D, og jeg var 9 + 3 når jeg var der
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Hva kostet det for tidlig ul på Majorstueklinikken?
mimmitiltre Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 det koster det samme på volvat, bare til informasjon;)
mimmitiltre Skrevet 12. desember 2011 #9 Skrevet 12. desember 2011 må også bare tilføye at vi var på 3d ultralyd i uke 28 med siste barn, nede på lysaker, og det var helt fantastisk., Var stor skinnsofa til hvis man hadde med mann eller blivende mormor for eksempel, stearinlys og kjempestort bilde og fikk veldig god behandling av den mannlige legen som jobbet der. Fikk også cd med bilder og filmer, veldig gøy! Kommer til å dra tilbake der i uke 28 denne gangen også, men det er det jo en stund til ennå da;) kostet 12oo kr det og, for ca 25 min;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå