Gå til innhold

noen som har vært i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det at man stresser med å bli gravid, gjøre at spira ikke sitter?? Noen sier ja andre mener ikke...

Vel, jeg har en guttunge fra før av på snart 2 år og ønsker gjerne å gi han et søsken.. :) Alle rundt meg blir gravide.. og det gjør meg stressa, for jeg vil veldig gjerne selv, men den sitter ikke.. Må også si det at jeg vil ikke bli gravid fordi alle andre er det, men for at jeg faktisk vil ha en til..

Trenger noen tips på hvordan jeg ikke skal stresse..? =)

Håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler meget sterkt på at stress kan forhindre graviditet. Husk at kvinner som bor i krigsherjede land, som er kronisk syke eller har andre årsaker til stress også blir gravide. For din egen del, for hvordan du har det fra dag til dag, er det best å ikke stresse. Jeg husker også jeg følte at alle andre var gravide mens vi prøvde, mens jeg nå ikke engang legger merke til gravide. Man fokuserer jo gjerne på det man ønsker selv. 80% blir gravide i løpet av et år, så oddsene er på din side. Jeg har ikke så mange andre gode råd, for jeg vet selv at det er vanskelig å ikke tenke på annet mens man holder på, men prøv å være opptatt og ha ting å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...