Gå til innhold

Konstant sulten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere? Jeg er nå i min 8ende uke.. Innimellom kvalmebølgene så har jeg konstant sulten kribbel i magen! kan jo ikke spise heele tiden, eller skal jeg det? Er det bare mini som sier ifra at det er på tide med masse mat :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann en+spire:O)

Dette er første gang jeg skrive her inne på denne siden:O) Endelig kan jeg også være her inne:O) Hehehe... Jeg er begynt på min 7 uke, skal til ul neste uke. Da vet jeg mer hvor langt jeg er komt. Jeg har det som deg, jeg spiser og spiser. Herre min hatt jeg begynte ikke så tidlig med jenten min som er 4.5 år. Denne gangen begynner alt så mye tidligere, og magen min står rett ut. Har ingen bukser som passer... Føler alt strammer rundt magen. I dag er jeg så kvalm, men det er nå et bra tegn:O) Jeg bruker å spise hver 3 time og hvis jeg ikke gjør det, da blir jeg utrolig kvalm. Jeg tok litt chips nå....:o( Håper ikke det gjør noe for spiren. Jeg har lest at vi ikke skal tenke på slanking nå, men heller ikke spise for 2... Jeg føler jeg spiser alt for mye, men hvis jeg ikke gjør det da blir jeg så kvalm. Regner med at etter 12 uke, at det begynner å roe seg litt da. Kan jo ikke spise så mye hele tiden. Nei vi for kose oss med maten og tenke at nurket i magen skal vokse seg stor og sterk:O) Ikke alt for stor da:O) Bon appetitt:O)

Skrevet

Velkommen og Gratulerer til deg :)

Med min første, så kunne jeg hive i meg en hel pose med ostepop for så å gå å kaste opp som en gris etterpå! :o (i 1. trimester)

Har enda ikke kastet opp i dette svangerskapet (bank i bordet;p)

Jeg føler også at alt starter så mye tidligere, jeg skal på shopping i helgen og da blir det gravid bukser for alle penga!! Hihii..

Det eneste jeg fikk i meg tidligere idag var en halv pose med french fries! *SKJEMMES*

Det går vell over om noen uker, så man kan spise "normalt" før alle disse dillene kicker inn! :)

Skrevet

Det beste er å spise når du er sulten, hvis ikke jeg gjorde det, så ble jeg kvalm med en gang... Druer er veldig godt å gå og småspise på, trenger jo ikke spise så mye om gangen, bare ha noe frukt eller noe stående :-)

Skrevet

Signerer Fjelljenten, druer er et godt alternativ å småspise på. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, er kvalm nesten konstant, eneste gangen jeg ikke er kvalm er når jeg spiser, samt jeg er sulten annenhver time og dersom jeg ikke spiser blir jeg enda mer kvalm. Vet en ikke skal spise for to, men når en er såååå sulten så kan vi jo ikke drive og sulte oss heller. Har lagt på meg 2,5 kg allerede og er bare i ellevte uke:-p Men håååper dette roer seg etterhvert....

Skrevet

hoho, signerer her altså! ;) sulten og lyst på noe godt hele tiden ;)

Jeg føler jeg allerede har fått litt den der "dilla" - føler jeg fortsetter der jeg slapp sist (for da fikk jeg ikke det før mot slutten, skal sies jeg fødte i mai, så føler liksom bare jeg fortsetter.. hehe...), da var det pølser jeg hadde lyst på. Pølser på pizza, pølse med brød, osv osv (og jeg som egentlig ikke er så spesielt fan av det til vanlig). Igår kom den der pølsedilla`n igjen. Wuuut! Så idag måtte jeg bare lage pyttipanne med pølser, og gooosj det var godt :D Ellers er potetgull godt - og det spiser jeg sjelden ellers også ;P Lite sundt som frister altså, men kaldt eple er godt :) Og brødskive med hvitost, men det er kanskje ikke det sunneste det heller :P

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er sulten hele tiden.

Er så sulten at det sitrer i magen liksom!!

Så jeg må passe på å ha Yoghurt, banan osv lett tilgjengelig. Ellers blir jeg kvaaaaalm!

Jeg har gått opp 3 kg allerede....og er kun 9+4 i dag...Dette lyder ikke bra!!

Skrevet

eg og var sulten heeeile tiden når eg var fra 7 veke til 11 veke.. stod opp 3 ganger på natten for å lage emg mat og åt heile tiden, gikk opp 3 kilo, men no står det stillt:)) ete godt ennå, men e ikkje så sulten så eg va! sove heile natten tilogmed!;) så det går over:)

Skrevet

Jeg spiser også hele tiden, men blir kvalm av frukt. Og jeg som egentlig bare spiser lavkarbo og masse salat og grønt. Nå har jeg heller karbo-dilla, drømmer om pastaretter, pizza og salt mat. Jeg spiser litt hele tiden jeg, har laget masse 10 liter suppe som vi har fryst ned, den er godt krydret, så da får jeg heldigvis i meg både grønt og følelsen av salt mat samtidig. Jeg vet man ikke bør få i seg for mye salt, men alternativet er at jeg er grønn i ansiktet konstant. Så ja - jeg drømmer om mat og tenker på mat hel tiden! :)

Skrevet

Hihi, vi er så rare! :P jeg synes heller ikke noe om frukt og grønt nå, kjøpte druer for å ha på sengekanten sammen med ritzkjeks før jeg sto opp, men det måtte jeg bare gi opp ;/ klarer det heller ikke på dagene, før graviditeten spiste jeg druer til jeg var grønn i trynet! naam ;p eneste middagen jeg har fått til å spise på lenge er hjemmelaget pizza, mmmmmm!! :) det er ikke det sunneste, men det kunne også vært verre ;)

GOD HELG! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...