TanteTroll Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 He he - jeg er laaangt fra så rolig og avslappa som jeg hadde tenkt. Ikke så lett å ha fokus på noe annet når det er "fest" i magen - strammer, stikker, strekker og "brenner". Håpløst å tolke symptomer, for det er ikke så ulikt hvordan det er rett før mensen heller. Og så er jeg sliten, trøtt og litt ekstra emosjonell. Rugedag 9 i dag, skal ta blodprøve til onsdag, men har skumle planer om en sniktest før det... Hvordan går det med dere andre?
ønskernr2 Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er på rugedag 8, og har kjent stikkinger for første gang i dag...håper det kan være noe... Skal egentlig teste på onsdag 14 , men har lyst til å ta en test på lørdag...siden noen har fått positiv test før..
TanteTroll Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2011 Vi har samme testdag vi da:-)
snuppo Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 her er det stive brystvorter og stikkinger i puppa...ikke vet jeg om det er et bra tegn,men ahr aldri hatt sånn før.... kansje d har noe med crinone å gjøre.....eller er det noe der??? ohoiii, kan teste den 16 jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå