Flower84 Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 som at vi må smøre oss med tolmodighet!! Flere?
Gjest Hippoღ Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Håper dere begge snart får holde nurkene i armene deres Lykke til med fødselen!
eplejente Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Termin i overimorgen... Venter spent nå. Lykke til dere og håper det skjer snart!
Lykkelita<3 Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Hadde termin lørdag 3. desember. Men ingenting har skjedd enda. Virker som om det begynner å modnes litt, men man vet jo aldri hvor lang tid det tar før det kommer rier. Tålmodighet er vanligvis ikke min sterkeste side, men føler jeg greier meg forholdsvis bra nå :-p
desemberbarn-11- Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 hadde termin på mandagen jeg, og jeg har null tålmodighet igjen... Er sååååå klar for å møte frøkna vår nå, men det ser ut som om vi må vente litt lengre..
**lykke!!** Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Dere som er over termin, hvor lenge over må dere gå før dere får komme på overtidskontroll?
desemberbarn-11- Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 jeg skal ringe sykehuset i morgen for å få time til overtidskontroll på mandag, dvs en kontrolltime ei uke etter termin.. med mindre jenta mi har planer om å kom i natt eller i løpet av helgen..
Lykkelita<3 Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Jeg skal på overtidskontroll på mandag, noe som da blir ni dager over termin. Skulle få time en uke etter temin, men det er jo på en lørdag, så det gikk jo ikke :-p
Cath-84 Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 Jeg hadde også termin den 3 des, men ingen ting skjer, så jeg skal på overtidskontroll på sykehuset mandag. Jordmoren jeg snakket med sa at jeg da antageligvis ville bli satt i gang på tirsdag 13, så jeg krysser fingerne (syns det er lenge å vente når førstemann kom bare 2 dager over termin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå