Gå til innhold

Krampeaktige smerter på et punkt på magen, spesielt ved fysisk anstrengelse. Noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke opplevd dette før. Kjente det for første gang for ca en uke siden, da jeg dytta minsten i vogna. Det kommer spesielt når jeg går tur med vogn av en eller annen grunn.

Smerten er lokalisert til et punkt. Smerten kjennes stram og verkende og det gjør enda mer vondt når jeg tar på stedet som verker. Jeg må nesten krøke meg litt sammen når jeg kjenner dette, det er skikkelig ubehagelig.

Noen flere som har kjent lignende? Kan det være babyen som sparker/presser på et sted konstant som gjør dette? Jeg har morkaka frampå på denne siden som jeg får vondt, vet ikke om det er relevant, men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Vet jo ikke helt om det er samme, men de siste ukene når jeg har vært ute å gått tur får jeg "hold" på samme sted i magen. Alltid på høyre side. Må stoppe opp litt, bøye meg litt fremover og så vandrer jeg videre. Ubehagelig mens det står på. Er 31+5.

Skrevet

Hatt det akkurat sånn noen ganger jeg også hvis jeg anstrenger meg for mye,men aner dessverre ikke hva det er forno.

Skrevet

Høres ut som det samme jeg får noen ganger. Har sjekket med legen, helt ufarlig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...