Gå til innhold

Uke 9 i dag <3..... 3 uker igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i dag starter jeg på uke 9 etter MINE beregninger... Etter termin fra ul er jeg 9+3 allerede, men jeg holder meg til mine beregninger...

Neste uke, den 13 des. skal vi på ul igjen, og fastlegen min har allerede sendt henvisning til ul i uke 12... Å er alt bra der så blir det ikke ul før den normale UL i uke 16-18.

Var til fastlegen min i går, å etter det jeg forklarte ville han mene at alt bare er normalt, og de "smertene" jeg ellers har hatt er kun for at jeg har vært meget bekymret(disse forvant etter timen i til legen i går).

Jeg ligger på sofan å kjenner på mine "vokse" smerter og stikkinger i magen å koser meg, da vet jeg alt er normalt ;-)

I går kveld kom også mannen min hjem fra havet å blir nå hjemme til over nytt år, å jeg er sykemeldt til over nytt år også.. Legen syntes jeg så sliten ut, men ikke rart - det har vært lite søvn i det siste pga engstelser og bekymringer, men i nattt har jeg sovet meget godt enn det jeg har gjort på lenge (ja bortsett fra do besøkene mine på natta) hehe...

Så tror jeg faktisk jeg klarer å slapper litt mer av, men det blir enda bedre etter UL neste uke, og ikke minst å komme seg over uke 12...

Håper det går bra med alle dere andre jenter :)

KLEM KLEM <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlig snuppa! dette gaar hele veien skal du se, og det var virkelig paa tide!!! følger med litt paa deg ;)

jeg skal komme raskt etter :) Bare venter paa at kroppen skal slippe et egg, saa mensen kan kommme igjen :) liker nesten aa faa TR paa besøk naa, siden det da blir kortere tid til forsøk :)

i morra drar jeg til syden en uke :) HURRA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...