Gå til innhold

Emmaljunga Nitro City eller City Cross?

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har selv en Nitro City, er veldig fornøyd med den. Jeg MÅ ha svingbare forhjul, sÅ hadde ikke valgt City Cross. Men merker den er litt vanskeligere Å trille om det er litt humpete føre. SÅ den passer nok best for de som bor i byen.

Vi har City Cross fordi, som påpekt over, den har ikke svingbare forhjul og er derfor fin å trille på ujevnt underlag/snø og så videre! Og så er den lett og enkel og svinge likevel! Jeg sto også mellom de to valgene, og har ikke angret på at det ble City Cross. Se an ditt behov: Skal du trille mye på ujevnt underlag (tenk spesielt vinter her): Velg city cross! Skal du ikke det, så er det veldig greit med svingbare forhjul, så da er kanskje Nitro city et bedre valg. Ellers er jo vognene veldig like:-)

Vi valgte Nitro City, grunnen til at valgt falt på denvar nettopp de svingbare hjulene. For jeg vet med meg selv at den kommer til å bli brukt mye på inne på sentre og trilleturer på asfalt. Og at jeg synes det er utrolig praktisk. Men så har vi tenkt å kjøpe en vogn med litt større hjul med luft i litt senere som vi skal bruke på mer ujevnt underlag.

Mitt tips er å tenke over hva du skal bruke vognen til, ikke tenk på alle andre. Og se om du kjenner noen som har disse vognene for da kan du ta en liten tur og prøve hvilke du liker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...