Gå til innhold

Jeg føler meg elendig, flere som har d slik?

Anbefalte innlegg

Jeg sover til ca 11-12 tiden hver dag, trøtt hele tiden, hodepine. Sover på dagen til og meg (ikke at d er så mye igjen av dagen da, hehe). Jeg er bare 23 uker på vei, har ikke hatt d slik i de 2 andre svangerskapene mine. Er d flere som har d slik?

Fortsetter under...

Hei ! Høres ikke så bra ut :( men hvert svangerskap er jo annerledes , så vi burde egentlig ikke sammenlikne.. er det lenge siden du har fått sjekket blodprosenten ? Kan det være at du trenger litt jerntilskudd for å få tilbake energien ?

Heldige deg som kan sove. Jeg TENKER kun på soving. Sover lett 15 timer i strekk hvis jeg kan. Men har en liten jente på 4 år, en søt og fin samboer, og ny jobb, så har ikke tid til all sovingen jeg vil ha. Begynte på jerntilskudd (legen og jordmor er uenig. men legen sa no det, så begynte no) og håpte det skulle få opp energi nivået, men hjalp ikke på mye annet enn litt lettere med fordøyelsesystemet. Så har egentlig samme problemet. Er i uke 26, og har vært slik siden uke 10 kanskje?!

Gjesp, jaja vi får stå på :D. Heldigvis er det jul og snø og mye å glede seg over likevel.

Hei, ja æ har det akkurat likt som dæ...Og det e FØRRFERDELI å ha det sånn.... Hadde det akkurat likt sist åsså... Og æ kan garantere at detta blir siste tilskudd tell familien... Uff, slitsomt når man skal ha det sånn i 9 mnd... Men vi får vell bare trøste oss me at vi får den beste gaven når vi e ferdi... Klem tell dæ

Vi er flere!!!:) her soves det mye om dagen!! Sover hele natten ca 12 timer og kan fint legge meg litt igjen på dagen!! Tror det er helt normalt og trenge mer søvn enn ellers:) vi er alle lagd forskjellige!! Noen er sånn og andre ikke:) håper det går over snart;) gjeeesp!!

Klem:)

samme her ,føler meg også elendig og er bare trøtt, like langt på vei som deg og sykemeldt pga dette. jeg står opp og får prinsen i bhg og prøver få gjort noe hjemme og kviler,legger meg gjerne kl ni og sovner lett,likevel bare sliten. men jeg har veldig lav blodprosent,du bør få sjekket den og kansje begynne på jern. går på det nå jeg,så får vi se..merker ingen bedring til nå..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...