ønskernr2 Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jeg lurte på om det var noen her som har opplevd det å få et barn på den "vanlige" måten med partneren sin og som ikke får til nummer 2 med samme partner ,og har da fått hjelp via prøverør??? Noen i samme båt som meg??
titta Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Jeg! Har en gutt på fire, nå får vi ikke til nr. to. (To år snart siden vi begynte å prøve.) Vi er ikke igang enda, da, skal begynne ivf i slutten av måneden.
lizzieliz Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Yepp, vi også. Det er ganske vanlig det også, desverre... Har en gutt på 3.5år. Nå vært igjennom 1 ivf, og er igang med 1. frys. Lykke til!
ønskernr2 Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2011 Godt å høre at noen er i samme båt... Vi har prøvd på nr 2 i snart 3 år vi...har første ivf forsøk nå, er ruger på dag nummer 8...har hatt mang dager der jeg har tenkt at dette ikke går...men fikk plutselig i dag trua på at det kan være noe der... skal egentlig ta test 14.. Har dere mange på frys eller? Håper at det kan sitte på første forsøk jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå