monika70 Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Nettbutikken knertenoglillemor.no har mye fint i Småfolk-klær! Jeg liker veldig godt de deilige velurbuksene deres og gensere med fine trykk! Andre også? Noen som har erfaring med sengetøyet deres? Eller håndklær?
*LillaMeg* Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Aldri hørt om de engang jeg.. men skal se på siden..
okt78 Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Takk for tips! Aldri kjøpt noe der før, men synes klærne ser kjempefine ut
monika70 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2011 Ja, de ser fine ut! Men skulle gjerne hørt om noen har erfaring med sengetøyet, holder fargene seg godt etter vask tro..?
vimm Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Småfolk-klærne er så fine:) Har vært så heldig å få en body i gave til minsten. Men den skulle vaskes på 30 gr, synes det er litt lite da det blir mye søl når de små skal lære å spise selv;) Så bodyen ble for min del et fin-plagg, ikke et hverdagsplagg... Men tenker klær i velour bør være ganske trygge valg. Har aldri hatt dårlig erfaring med vask av det. Har ikke andre klær i småfolk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå