*Miss Flua* Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Lille William ble født inatt:) vannet gikk igår kveld Kl 1830, og 0157 ble han tatt ut med keisersnitt fordi han ville ut med beina først. 50 cm og 3610g verdens fineste!
januarbaby012 Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Hey *Miss Flua* Gratulerer så mye med lille prins kos deg mye!
02,05 og 12, haaper vi:) Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Så heldig du er!) Gratulerer så mye! Og lykke til videre:))
nelliik m/blå & rosa Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Oii, Miss Flua For en hyggelig overraskelse å lese!!! Du hadde vel nesten nettopp startet permisjon din du? Tenkte på deg her en dag, så logget faktisk inn nå for å prøve å finne deg og spørre hvordan det gikk Men så utrolig gøy at den lille gutten din har kommet! Og GRATULERER så masse til dere :D <3 Håper alt er bra til med mor & sønn, og ønsker dere en riktig God Jul som nybakte foreldre! )) Kos dere så masse og nyt tiden fremover =) Gleder meg til jeg også får møte den lille prinsessa vår <3 <3 Heldige dere!! ;D
Mammatil3? Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Gratulerer så mye, tenker det er herlig å ligge med ny sønn i armene
*Miss Flua* Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2011 Tusen takk alle sammen! Nellik: Ja jeg rakk å ha permisjon NESTEN en uke Vi koser oss masse! Akkurat kommet hjem nå, og kjenner jeg slapper mer av her enn på sykehuset Du må ha MASSE lykke til videre i svangerskapet, plutselig er prinsessa di også her :) stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå