Gå til innhold

Synes magen er så liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 29+5 og synes magen er såååå liten,hos jordmor i uke 28 var sf målet 25 cm,jeg er tynn og lang ellers da......ufff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske det var meg haha.. syns magen min er mer enn stor nok og jeg er nesten nøyakltig like langt på vei som deg. Er også høy og slank, eller - jeg VAR i hvert fall slank en gang.. *sukk*

Skrevet

Be om å få en ultralyd us til for å sjekke fostervannet? Det hadde jeg bedt om.

Skrevet

Hei! Da er du jo litt under gjennomsnittet på kurven da. Der lå jeg gjennom begge svangerskapene med mine to gutter. Nå lå jeg akkurat på den rød streken i uke 28, altså 26 cm. Ikke SÅ lenge siden jeg gikk gravid (minsten var 16 mnd da jeg ble gravid med tredjemann) og tenker det er derfor symfysemålet er litt større denne gangen.

Jeg føler meg ikke større enn med de to første. Husk at alle bærer forskjellig. Noen ser jo veldig store ut fordi barnet ligger mer framme, mens andre bærer barnet lenger inn. Du får heller tenke at du er heldig som ikke er stor og tung allerede, det er deilig å fortsatt være relativt bevegelig og aktiv, synes jeg.

Ps: Jeg fikk en kommentar her om dagen,- "det skal bli spennende å se hvor svær du blir til slutten, den magen der er skikkelig stor"...

Synes ikke det er noe særlig å høre sånt jeg, av en eller annen grunn. Burde jo ikke bry meg, men jeg er ikke noe større enn det jeg har vært med de to andre og føler meg bevegelig og lett enda. (29 uker idag)

Nå skal de sies at jeg har skikkelig typisk guttemage. Den er relativt spiss og det synes ikke det grann at jeg er gravid bakfra. Vi er alle forskjellige:) (Og jordmor ville nok reagert dersom det var grunn til det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...