viervindens Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har begynt å kikke på vogn og har egentlig bestilt denne, men kjøper dere vognpose til å ha i bagen? alla voksipose, vinterpose, helårspose osv? Jeg ble så i tvil om det vil være nødvendig? Eller om det vil være varmt nok med lammeskinn og dyne..? Noen med erfaring som har noen kloke ord å dele?
Mammaen til Turid Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 med førstemann som var født i begynnelsen av april brukte jeg bare vogndyne og teppe og sånn.. men hadde vognpose til senhøsten/vinteren, da hun vil opp å se og måtte bytte til sportsdelen allerede til den første vinteren. jeg var heldig å fikk arve en knallgod ullpose som sikkert er nærmere 20 år, men er fantastisk god vinterstid.
Melone83 Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Det spørs jo litt hvor varm/kald våren blir. Det er jo bare å kjøpe en vognpose for sikkerhetsskyld, trenger det jo uansett til høsten
viervindens Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2011 Takk for kloke ord:) Trur jeg ser det ann å kjøper før gutten kommer dersom jeg kommer over et salg eller noe. Våren pleier å være den tiden vi har sommer på her i området så stresser ikke dersom jeg ikke har den klar til termin:) sant som dere sier at før eller seinere må vi få tak i en så det er bare å følge med i butikken:)
Happy H Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Kjekt å sjå et kjent nick fra tiden inne på "bli gravid" Gratulerer m vårbaby:)
Nummer tre <3 Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Sist fikk jeg baby i januar.. Da brukte jeg bare saueskinn og dundyne, og ull på kroppen, det var mer enn varmt nok, så jeg gidder ikke kjøpe noe vinterpose nå.. Kanskje til høsten..
Arga G08+J12 Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Førstemann ble født i mai, hadde voksiposen klar, men den ble ikke tatt i bruk før i august og da med sommerdyna. Trenger vel egentlig ikke pose før til høsten
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Kommer jo ann på hvor man bor i landet og hvordan været er. Jeg bor i nord. Og brukte voksiposen til uti mai. Har Voksi Urban
bitthen Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Kommer til å bruke lammeskinn og dundyne, først en tykk og så en tynn. Så kommer senhøsten og da bli det vel voksipose
MrsMilla Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 Vi kommer til å bruke dyne og muligens ull i bunnen i mai og over sommeren. Bruker ullpose om vinteren. Registrerer at de som bruker annet enn ull på vinteren (voksiposer etc) oftere er kalde på beina. Med ullpose kan ungene ligge nærmest barføtt gjennom hele vinteren og være varm. Men på våren og sommeren er det kun dyne, skinn i bunn, samt den "toppen" som er med vogna (unngår vind ned i vogna) vi bruker. Vi venter nr.3 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå