Grynet:) Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Hei! Jeg har lest at man kan prøve å ta bidronninggele fram til eggløsning og wild yam fra eggløsning og til mens. Er det noen grunn til at man ikke skal ta bidronninggele etter EL? Jeg har kjøpt meg en diiiger yamsrot, den skal jeg lage juice av tenker jeg. Får se om det smaker noe særlig
Ming82 Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Hei Hm..jeg vet ikke hvorfor mn ikke skal ta bidronninggele etter el. Men jeg gikk på bidronninggele i 3 sykluser, det endte med masse tull. El som kom for tidlig eller veldig seint i syklusen. Jeg har tatt wild yam tabletter i mange sykluser og er strålende fornøyd. Pms-symptomer er mildere, kortere mens og min lutealfase er forlenget. Men har da ikke blitt gravid ennå Maase lykke til
**Cayenne** Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Man bør ikke ta Bidronninggele etter el fordi de inneholder litt østrongen eller østrogen-aktig stoff, som kan hemme produksjon av progesteron (som man trenger etter el for å kunne bli gravid). OG - enda viktigere visstnok - man bør ikke ta Wild Yam FØR el, da dette inneholder et stoff som kan øke produksjonen av progesteron. Tatt før el. kan dette virke som et prevensjonsmiddel! Tror muligens det kan hindre el, er ikke helt sikker på detaljene.
Grynet:) Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2011 Hei dere, tusen takk for svar Jeg fikk en a-ha opplevelse ang syklus når jeg så mld din, cornflake. Jeg skal ha eggløsning på mandag men det murrer og spotter allerede i dag.. Mulig denne geleen tuller til hos meg og! Jeg var klar over at Wild yam eller yamsrot trigger progesteron, så den venter jeg med til etter EL
Trultetryne Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Jeg prøvde bidronninggele en mnd i sommer. Det resulterte i en uke forsinket el og en syklus på 35 dager. Droppet det neste mnd og da ble jeg gravid
Grynet:) Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2011 Jeg spør meg selv om denne geleen er godt for noen ting som helst..
Grynet:) Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2011 Jeg spør meg selv om denne geleen er godt for noen ting som helst..
Junigull 08 + julispire Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Hei! vi hadde prøvd i overkant av ett år før jeg bestemte meg for å prøve bidronninggele, - og på første forsøk med bidronninggele satt spira! merket mer murring rett Før el, trodde el kom tidligere, men el-tester Motviste det.. Er nå 11 uker på vei.
Grynet:) Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2011 Åhåhå.. Kan ikke jeg få velge meg dette utfallet?
Grynet:) Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2011 Jeg får oppdatere på denne; Jeg fikk brukt bidronningele i litt over en uke før EL sist syklus. Jeg er vanligvis en presis 28-dagersjente, men nå ble EL en dag forskjøvet, og syklusen endte på 30 dager. Lurer på om jeg skal gidde å prøve dette lenger.. Virker litt rotete for meg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå