mimmitiltre Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Hei, jeg og mannen min har en gutt på 3 1/2, en jente på 1/2 og nå en på vei, ca 9 -10 uker..Vi har tatt en etter en, hadde en drøm om 4, men etter en tenkte vi at en holdt men at vi nesten ikke bare kunne ha en fordi vi begge syns det er fint emd søsken hvis man har muligheten, så da ble det 2, og en gutt og en jente var jo veldig fint, men så kom nr 3 og så er jeg tilbake på disse nettsidene..og her leser jeg om dere som har 3, 4, 5 barn osv og tenker wow-dere er tøffe jenter! Jeg tror egentlig 3 holder mer enn nok for min del, men man vet jo aldri, men akkurat nå håper jeg det er siste gang jeg sliter meg gjennom denne kvalmeperioden;) Lykke til alle sammen;)
Moden mamma til 3 :) Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Jeg trodde jeg var ferdig etter at jeg hadde fått mine to, men er nå gravid på nytt, 12 år etter at jeg fikk siste barn! Sånn blir det gjerne med ny samboer som ikke har barn fra før Nå viser det seg at det KANSKJE er to spirer der inne, så dette blir garantert siste gang!! Blir spennende og rart uansett om det er en eller to, da dette blir en skikkelig attpåklatt! Jeg er også utrolig kvalm for tiden, døgnet rundt... Lykke til!
*Lykkelig 1984* Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Vi vil egentlig bare ha ett barn vi:) Men tiden vil vise!
Fjelljenten Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Er gravid ed nr.2, og har lyst på ihvertfall 4, og åpen for 5 :-) Jeg tenker at søsken er en stor gave, og jo flere å støtte seg på for dem senere i livet, jo bedre :-) Både mamma og pappa har mange søsken, mens jeg selv "bare" har 2...
3 små skatter Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Lyst på to, men om det kommer tvillinger neste gang så hadde det bare vært kos Vil ihvertfall at barnet skal ha et søsken, selv har jeg en halvsøster som er 14 år eldre, og en halvbror som er 12 år eldre. Har aldri følt noe søsken forhold til de egentlig, og ønsket meg alltid et søsken rundt egen alder når jeg var liten.
VenterPåNr.2 Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Har en fra før + en/ei i magen vi har sagt at 2 var nok, men man vet aldri!
Isla verde Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Vi vil ha tre, har to fra før og er gravid med nr 3 nå. Det blir tre barn på 4 år og 3 mnd.
Glajenta ♥ Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Har alltid sagt at jeg vil ha 3 barn. Etter at vi fikk nr. 1 har jeg tenkt at kanskje 2 holder ;-) Nå som jeg er gravid med nr. 2 - tenker jeg at det ville vært trist om dette var siste gangen ;-) Så tiden vil vise :-) Eller, jeg tror nok jeg vil ha 3 :-)
Fuglemamma <3 Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Åh, Jeg vil gjerne ha 5 Mannen min mener det holder med 4
Gutt2011+Spire2012 Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har en på snart 7 mnd, og venter neste i juli. Kanskje to er nok her? Men jeg tenker også litt slik, trist om dette er siste gang.. men samtidig så føler jeg at det er siste gang når kvalmen er på det verste ;P Men får se får se Jeg har selv mange søsken, og unner alle det
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Oi, dette var et vanskelig spørsmål:-) Har alltid ønsket meg 2, eller 3 dersom jeg skulle være så heldig å få. Er selv enebarn, og savnet etter søsken har vært veldig stort under oppveksten, så jeg er veldig takknemlig for at jeg har fått så mange flotte barn. Har alltid tatt en etter en, og i juli venter vi nummer 6, om alt går etter planen. Oddetall er fint tenker jeg, men tallet 7 er også fint da:-) Er vel egentlig det praktiske med hus, plass, biler osv som er den største utfordringen dersom vi skulle få fler enn nr 6. Ikke for det, barna delte rom før i tiden også:-)
mimmitiltre Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2011 Oj, jeg tenker det er kjemeflott å ha 6 barn, men som du sier må mn ha plass, og det er en del prakstiske ting rundt som må fikses, og ikke minst må man ha mulighet til å følge alle opp også..jeg vet fortsatt ikke hvordan jeg skal klare 3, men det var det samme da jeg fikk 1 og nr 2, det er mest tanken man må vende seg til, så går det praktiske litt etterhvert..men likevel må man vel ha en ganske sterk økønomi for å ha råd til 6 barn, for det er jo en del uitgifter og ikke alt kan gå i arv vel? Dere som har 4 og fler barn, har dere hatt greie fødsler eller? Kanskje privat spørsmål, men syns kroppen stritta veldig imor med nr 1, var kjempelang fødsel, nr 2 gikk kjempefort men likevel ikke drømmefødselen og gruer meg litt til nr 3..gruer meg også til om man klarer å trene seg bra opp etterpå, føler man ikke akkurat får mer energi des flere barn man har og det krever jo sitt å komme i form etter en fødsel..som sagt tidligere, dere er virkelig tøffe jenter,hatten av;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå