Gå til innhold

Til dere som kjenner meg igjen: JEG ER SEIN!!!

Drømme Stress ned-mamma

Anbefalte innlegg

Her kommer en kanskje etterlengtet oppdatering :P Haha...kjapp i avtrekkeren ja!

Skulle fått mensen på mandag jeg!! :D Ingenting enda! Test har jeg ikke tatt, for de blir jo bare negative :P Haha... Mannen og jeg har avtale om testing i morgen, om ingen tantedings dukker opp.

....herregud jeg tror jeg dør! Jeg har nå hatt klokkeklare sykluser i over ett år, som er så lette å tyde at jeg VET jeg har hatt eggløsning! *hyyyyl*

........nå KAN det faktisk være............

Ikke at jeg tror på noenting før jeg ser det, men gudbedre dette var spennende!!!!

Stooore hilsener til ALLE kjente!! Som heldigvis er her inne å finne! :D

KLEMKLEMKLEM

Fortsetter under...

Heisann kjære deg :)

Har tenkt masse på deg og har vært å sett etter oppdatering fra deg :)

Og en strek er jo en strek så jeg vil bare si GRATULERER SÅ UTRULIG KJEMPE MASSE!!! Dette unner jeg deg virkelig etter så mye slit med sykluser og lang prøvetid :)

Håper du har flere tester og tester mer :o)

Mange store gode juleklemmer fra meg :)

Da var test nr. 2 tatt og strek der også......... AAAAH!! Jeg er GRAVID!! MEG?!? JEG?!?

.....nei søren døtte, dette trenger jeg tid på å fordøye..hehe!!

Kjempekoselig å høre at du har tenkt på meg <3 :D Og eeendelig kom en gladnyhet! Og jeg slipper å grue meg over menssmertene mine!! Wohoo!! :D

Men syns det er ganske fantastisk å bli kvalm sååå fort! Dette lover godt :P Haha.. Virker som at så lenge jeg spiser, så går det bra..hm..må finne meg noe sunt å tygge på, tror jeg!! Hehehe...

....dette er bare så altfor, altfor sprøtt :o

Mange gode, varme juleklemmer tilbake!! Håper det står bra til hos dere, og at mammarollen ble akkurat som du har drømt så lenge om :D

Fantastisk!!!!

Gratulerer så mye!!! Aner ikke hvor lenge du har hengt her inne men jeg tror jeg har sett deg fra og til helt siden jeg ventet min første i 07.

Du har aldri vært gravid før er det ikke så??

Jeg elsker slike gladnyheter og unner deg dette uendelig mye!!!

Kos deg med spiren din og GLED deg;)

Tusen takk, MamaLadyBug! :D

Jeg kom vel inn her hørsten 08 eller noe sånn.. og aldri vært gravid nei! Hatt syklusen fra h***** :P

Men litt iherdig innsats på vekta, god bruk av naturpreparater, minimalt med sex, så gikk det til slutt :P Haha!!

Tok en digital i dag.. Måtte se det svart på hvitt... Og det lyste det "Gravid" innen ett minutt!! :D

Vi er veldig glade..men ganske sjokka. Hehe. Var ikke forberedt nå på dette, etter så lang tid.... ***Sukk*** Happy!!!!!

Annonse

ÅÅååååååå gratulere såå masse :)

nå ble jeg utroli glad på dine vegne:):):):)

så fantastiskt:) herlig herli nyheter:)

har ikke vært her inne nesten sia prinsessa mi celine kom til for snart 7 mnd siden,så ikke fått med meg så mye men tenkt på deg av å til:)

kos deg å nyt graviditeten å kvalmen;);)

stoooore klemmer ifra ei som er kjempeglad på dine vegne <3

• 2 uker senere...

Er så utrolig glad på dine/deres vegne:) Du er virkelig en av de jeg unner dette av hele mitt hjerte:)

Gleder meg til at du skal komme inn og oppdatere oss fremover, om alle de små og store tingen som skjer i tiden du har fremfor deg:)

Håper du er i grei form, varm klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...