Gå til innhold

Redebygging har startet for fullt, andre som har hengt seg opp i noe?

Anbefalte innlegg

Jeg strikker ganske mye til vanlig, men nå går det over alle grenser...Vi har ei jente fra før av og mye gutteklær fra nevøer (mye jeg har strikket), men allikevel så stresser jeg villt med alt jeg må få strikket ferdig før babyen kommer -i MAI.... (har til nå KUN strikket to hentesett.....)

Tenker redebyggingsinstinktet mitt har slått til for fullt, hehe...

Innser vannviddet selv, men kjenner allikevel på behovet for å vere effektiv strikker.

Andre som har startet redebyggingen?:)

Fortsetter under...

Så flink du er:-) kunne ønske jeg kunne strikke jeg og:-( har ikke kjøpt noe enda jeg, skal på ul om 2 uker, da skal vi vite kjønn, så januar salget, da blir det nok litt shopping til lille frøet:-) lykke til med strikking, si fra om du vil strikke litt til meg og;-)

Ja, strikket og heklet som en gaaaal i starten! Nå har det heldigvis roet seg litt, men er fortsatt litt stresset for at jeg ikke skal rekke å strikke to babytepper før mai... jaja... Kan sitte stille og se på tv samtidig, det er da noe :-P

Jeg tror ikke det er noe å stresse med om du ikke føler du må, det er jo bare deilig! Tror det,er mammainstinktet som sier at jeg MÅ hamstre før babyen kommer, jeg synes det er så utrolig rart! Sist gang lærte jeg alt om prosessen ved å lage klær av alle ting.. Hva kjemikalier som ble brukt når bomull og ull ble renset/spunnet/vevt/farget osv frem til ferdig produkt. Ble helt hektet på å lære om dette, slik at jeg visste hva jeg skulle kjøpe. Endte opp med å bare kunne bruke biodynamisk produserte klær, haha;) er ikke så ekstrem denne gang, selv om jeg se følgelig tenker litt på det.

Ser jo at jeg fremstiller megselv som en litt manisk person nå, men jeg skylder på graviditeten:)

Annonse

Jepp, jeg er helt på tuppa jeg også...tenker kun på å lage ting til den lille hele tiden, synes at all tid brukt uten noe i hendene e bortkastet tid... Herregud, går det an. Har brukt 2500 på stoffer til å sy klær, og nå har jeg jammen bestilt stoffer til tøybleier til ytterligere 1500! Tenker bare på tøybleier om dagen, pakken med stoff kommer på mandag :) Har sydd en sparkebukse så langt og holder på med noen søte kjoler til fadderbarn til jul...

Har strikket en Mariusbody og planlegger bukse, sokker, votter og lue til... Men først bleiene, gjett hva jeg skal på mandag etter jobb???

Hihi, herlig Eskimo!!:)

Eg venta nr 3, e i uke 26+2 og har ikkje gjort ein ting!

E meget avslappet og nyter magen og alt som skjer inni der.

Fødte prematur sist og va totalt uforberedt. Alt ordnet seg då, så orker ikkje stresse!

Sku gjerne ønske eg klarte å strikke et plagg eller to, men har nok ikkje fått utdelt evnene OG tolmodigheten som skal til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...