Gå til innhold

Da er jeg tilbake her..

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake i prøvekategorien igjen etter en SA i slutten av november. Skal bruke de neste ukene fram til neste mens på å komme meg litt oppå igjen med trening og innredning i huset. Håper på at det blir en kjapp prøvetid denne gangen og at spiren sitter som den skal neste gang!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143857485-da-er-jeg-tilbake-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, man er visst ekstra mottakelig, siden kroppen nettopp har vært veldig innstilt på prosessen. Dette var vårt første svangerskap, men vi gir ikke opp!!:) Har dere prøvd lenge? Satt på 3. pp første gangen, så håper det går raskt nå også!;)

Annonse

Så trist at du mistet :( stor klem til deg og lykke til videre. Jeg mistet for to uker siden, i uke 11 men den hadde vært død siden uke 9. Jeg hadde en dårlig kombinasjon av lungebetennelse som jeg ikke fikk behandling for pga svangerskap, så kroppen min har vært veldig utkjørt. Så nå venter vi en liten periode så jeg kommer til hektene igjen.

Lykke til, håper du blir fort gravid igjen.

Uff, det var leit å høre Solsikke! Det er sikkert sunt både for kropp og sjel å ta seg litt inn igjen..Vi starter forhåpentligvis med ny prøving i januar ( hvis mensen kommer som den skal!!) Håper på snarlig ny graviditet for deg også!!<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...