Wannabemamma - gravid:) Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 I dag ble det satt inn et gullegg som legen så fint sa det:) Aner ikke hvordan i all verden jeg skal klare denne ventinga uten å bli tullete og syk av spenning.... Er jeg på rugedag 1 i dag eller i morgen? Tuddelu - jeg har et egg i magen:)
Ele Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Grattis! Og lykke til!! :D Og du er på rugedag 1 i morgen, dessverre, en dag lenger å vente...
blåmeis:) Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Hi hi, gla'innlegg ;-) Krysser fingrene for alle oss som ruger!
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2011 Ja, her er det bare å krysse det som krysses kan! Jeg vet ikke om jeg orker dette flere ganger. Da skal jeg i hvert fall ha en avtale med fastlegen på forhånd om at jeg kan få sykemelding med en gang jeg trenger det! Ååååhh! Fikk inn det egget i dag, og jeg må bare si det en gang til - hvordan skal jeg hoooolde uuuut???? Åhh, æsj! Godt det er julestria nå, så har man i alle fall litt annet å tenke på Lykke til til alle rugere! Og forresten - når får jeg lov å teste? Av dere. Please, ikke vær kjipe nå!
Gjest usababy Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Jeg også! Satte inn to egg idag. Blir en spennende førjulstid :-)
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2011 Gratulerer! I USA - usababy?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Krysse krysse krysse for at alt går bra Vi ligger ganske likt i løypa. Jeg satte inn 2 egg på mandag
KLP <3spire<3 Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 I Danmark fikk jeg beskjed om å teste 14 dager innsett, så fikk du satt inn egg i dag skal du teste 21 desember. I Norge fikk jeg satt inn egg 14 februar og test dag 26 februar. Men da det er sagt nok jeg ut egg en fredag og innsett mandag. I Danmark hadde jeg uttak en mandag og insett onsdag. Så grunnen til at det var kortere tid fra innsett til testing i Norge var at det var lengre tid mellom uttak og innsett. Før deg gjerne opp på testlisten for desember :-) Tråden heter "Hvem tester i desember?"
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2011 Jeg fikk med blodprøveskjema til 19. des. Det er jo bare 12 dager:)
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2011 Så bra! Når skal du ta blodprøve da?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 Innsett 5.desember. Blodprøve 19.desember
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 7. desember 2011 Hmm, hos meg er det innsett i dag og bl.pr 19. des. Lykke til!!!
<3håp<3 Skrevet 7. desember 2011 #14 Skrevet 7. desember 2011 Satt også inn to egg i dag ingen på frys Men jeg skulle ta test 20. Sikkkert litt forskjellig fra klinikk - klinikk ... Usababy: når var du på klinikken idag ?
Gjest usababy Skrevet 8. desember 2011 #15 Skrevet 8. desember 2011 Da skal vi teste samme dag, <3håp<3. :-) Jeg var på klinikken i ellevetiden, var du der også da kanskje? :-)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 8. desember 2011 #17 Skrevet 8. desember 2011 Åwee Grattis! Da er du gravid til det motsatte er bevist!
<3håp<3 Skrevet 8. desember 2011 #18 Skrevet 8. desember 2011 Ja jeg skullevært inne 10.30 - men nærmet seg vel 11 før jeg kom inn da så jeg deg kanskje Får håpe 20. Er en lykkens dag. Fikk du embroye- glue? Satser på at dette klisteret limer fast disse to små nurkene Vi får alle nyte denne rugeperioden så godt vi kan
Gjest usababy Skrevet 8. desember 2011 #19 Skrevet 8. desember 2011 <3håp<3 Kanskje du var en av de som kom inn litt før meg, da. Jeg fikk ikke klister, de satte kun inn eggene. Fikk ikke spørsmål om noe annet heller. Bare å nyte dagene nå, og håpe det beste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå