Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal i gang med mitt 2.ivf forsøk etter nyttår. Jeg lurer på en ting: Hvordan skal man kunne leve et normalt liv når man driver med spray? Den skal jo ikke fryse ( det er jo vinter) og må tas til faste tider fire ganger om dagen? Den skal helst stå rett opp og ned...... Hvordan kan man få tatt seg en skitur i marka når man må hjem og spraye seg i nesen til bestemte tider?

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, har jeg ikke tenkt over... Holde seg hjemme? Lage lomme innafor ulltrøya så den blir inntill kroppen? Og kroppen er jo somregel noenlunde rett opp og ned på tur? Dessuten hadde jeg min med i veska, hulter til bulter, når jeg trengte det, gikk helt fint! Men har ikke prøvd å frosset den da...

For meg var uansett normalt liv utelukka når jeg gikk på spray, grein ca 10 ganger om dagen... Hehe...

Skrevet

Huff da ele. Det er ganske tøfft for psyken dette gamet her. Jeg ble litt smådeppa sjøl, men tenkte om jeg kan få leve mest mulig normalt og kunne gjøre ting som vanlig, vil det kanskje hjelpe litt. Vil jo gjerne i skibakken og stå litt på brett uten å måtte dra hjem å spraye nesen.

Skrevet

Du kan jo bare ringe sykehuset å spørre? Skulle tro at det går greit å ha den inntil kroppen altså...

Jeg var ikke så trist når jeg gikk på spray, det bare var hormonene som gikk amok! Grein av alt som var nesten-trist og bittelitt koselig eller hva som helst anna... Det var en gal, gal periode, ler litt når jeg tenker tilbake... :P Satser på å være i gang igjen snart da! :)

Skrevet

Hei!

Jeg sprayet meg gjennom 25 kalde i november i fjor. Når jeg måtte ha med sprayen ut (ikke så sprek at det ble noen skiturer i sparyperioden), hadde jeg den i en liten stoffpose som jeg knøyt fast i et skjerf og putta innenfor t-skjorta og oppi "i kløfta". Ikke så stor kløft å snakke om da.. He he! Det gikk fint det altså, men jeg var jo da plutselig redd for at sprayen skulle blir for varm:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...