maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Har termin 5.januar og håper at det ikke blir noe fødsel før neste år! Gikk to uker over med forrigemann, er ikke så veldig klar for akkurat det igjen,men rundt termin hadde vært fint;) Blir ihvertfall ikke store utskeielsene på meg i romjula,her skal det ruges!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 har termin 27 desember og har absolutt ingen planer om å knipe igjen hehe:) så fort jeg kjenner noe er på gang er det bare å åpne alle sluser haha:) leeeeeei nå!!!!
3 jenter <3 Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 både ja og nei!!:-) har ingen ønsker om å gå overtid egentlig, men for hennes del så hadde det kanskje vært greit.. Har termin 26 desember jeg da..19 dgr igjen...ikke vasket klær, ikke navn klart...skal begynne å male soverom i helga hun kommer når hun har tenkt det;-)
ahelene Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Jeg er med å kniper Har satt bort alt i jula. Har termin 1 Januar jeg. Storesøster måtte tas i uke 35 sist. Men denne gangen er jeg allerede straks 37 og alt ser veldig bra ut, og regnes som førstegangs fødende siden jeg fikk KS sist. Så går gjerne noen dager over termin for å slippe romjula.
Hulda77 Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Morosam tråd!! Eg er med å knip igjen Har termin 29.12, menstermin 19.12 (men det har visst ikkje noko å bety, eller?) Er sjølv desemberbarn, og har mest lyst til at denne skal koma januar! Fødte 1 dag etter sist gong. Har fått råd om å ta det mykje med ro i jula, ikkje stresse, ligge mest mogleg, kvile.. Rådet er frå lege (men psykiater, da, kollega, så veit ikkje om det kanskje er meir overtru?) Men så er det ein annan grunn... Har halvvegs fødselsangst, så er derfor ikkje lei i det heile tatt og vil helst berre dytte problemet (fødselen) framfor meg. Men skal jobbe goddt med meg sjølv i permisjonen, som byrjar i morgon. Hurra!! Namnet har vi heller ikkje klart, veldig vanskeleg der det.
Timalu2012 Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er med på å knipe igjen;) termin femte januar så kam godt knipe til første januar:) er ikke lei så her er det greit om jula er overstått først:)
Snøtrollet Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har også termin 5.januar og er veldig glad hvis jeg kan se på rakettene og fremdeles være gravid, men etter det kan bebisen bare komme! Selv om jeg begyner å bli utålmodig så har det å få en uke før feks så mye å si, spesielt når småen skal begynne på skolen.
<3 januar 2012 <3 Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har termin 12. januar og har helt klart planer om å knipe til over nyttår:) Tror ikke det er så stor sjans for at han skal melde sin ankomst før nyttår når jeg har 12 dager over, men håper virkelig for hans egen del at han blir inne til ca termin:) Jeg tror nok at romjula vår blir rolig selvom mannen har fri og jeg har da akk gått ut i permisjon, samtidig som det da er over 14 dager til temin:) Det blir nok mest venting og tid for å handle inn det siste vi mangler:)! For det er enda ting vi mangler:)! *knipknip*
SuperVera Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Ja la oss knipe! Jeg har termin 7. januar og håper veldig at hun kommer etter nyttår. Mannen min har bursdag i romjula og er ingen fan av det. Dessuten har jeg en ukes hjemmeeksamen som starter i morgen, skal for første gang arrangere jul i heimen (med innflydt familie), et barnerom jeg har tvunget igjennom oppussing på i denne travle tiden (mor bygger rede, hehe), en 2åring i trassalderen og magen å tenke på. Er egentlig veldig sliten. Men, jeg har hatt et døgn med modningsrier for en uke siden, og kroppen min virker som den forbereder seg (4 uker før termin). Har på følelsen at lillesøster er rett rundt hjørnet. Så kryss fingrene for meg, så skal jeg heie på dere også
venter 1til<3 Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 Æ e med!! Termin 5januar etter ul Første man kom på dagen
Ludda11 Skrevet 10. desember 2011 #11 Skrevet 10. desember 2011 JAAAAA! Jeg er med og kniper! Termin på førstejenta vår 10.januar, og har ingen planer om å ha minstejenta i klassen om 6 år Er egentlig i form, men bekkenet har kranglet siden 3 mnd. og litt småplager irriterer meg. MEN; jeg har ingenting å klage over - jeg har gjort klart alt, pusset opp barnerom, fått unna alt på jobben før perm., OG har en fantastisk samboer som gleder seg til å bli pappa Nå håper jeg bare jeg får sove siste 4 ukene. Litt prob. med å slå seg til ro i magen når jeg har lagt meg, og det kan jo slite ut enhver... LYKKE til damer, vi kniper igjen til januar, så får barna feire jul, nyttår OG bursdag på 3 forskjellige dager GOD JUL!
Lovisen Skrevet 13. desember 2011 #12 Skrevet 13. desember 2011 Har termin 25 december. Har gjort avtale med baby, at vi venter til 27 desember - og heretter er det bare å komme, når hun føler for det :-)
Januar07 <3 Februar12 Skrevet 13. desember 2011 #13 Skrevet 13. desember 2011 Jeg hadde det slik med førstemann;)Hadde termin med henne 23 desember,men ville så gjerne at hun skulle komme i januar;)Da rakettene ble skyti opp var jeg fortsatt gravid,og kjente skuldrene sank;)hehe;)Gikk å la meg,fire timer senere våknet jeg med rier;)Så hun ble født 19.56 1. januar;)Ville bare fortelle dette til alle dere ventende:) Denne gangen har jeg termin 8 februar,så tror ikke jeg trenger å knipe denne gangen:) Lykke til alle sammen:)
Versailles Skrevet 13. desember 2011 #14 Skrevet 13. desember 2011 Psykiatere har vanlig legeutdannelse før de spesialiserer seg innen psykiatri, så den teorien er nok til å stole på.
Blinkimom Skrevet 13. desember 2011 #15 Skrevet 13. desember 2011 Jeg skal knipe hardt igjen, ja. Terminen er 4.januar... Sist gikk jeg 6 dager over, men har liksom en følelse av at stresset i desember kan påvirke litt.. Skal ta det så med ro som det er mulig!!
Lisaing Skrevet 13. desember 2011 #16 Skrevet 13. desember 2011 Er med å kniper jeg også! har termin 9. januar, og nurket i magen har fått klar beskjed om at rakettene skal sendes opp før hun melder sin ankomst. Etter det kan hun bare komme når hun vil Men som oldermor pleide å si: "den kommer når den er klar, og sånn er det!" men det er jo lov å håpe God jul til alle
Vanndamen Skrevet 13. desember 2011 #17 Skrevet 13. desember 2011 Termin er 28 desember (menstermin 3 januar)... så vi hååååper på å gå over. Har selv alltid vært minst i klassen, og det var aldri noe veldig stort problem, men hvis jeg kunne velge nå- så håper jeg at det blir et januarbarn her:)
Timalu2012 Skrevet 13. desember 2011 #18 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har termin 5 januar og hadde egentlig ingen planer om å føde i desember men nå er jeg så nysgjerrig på å møte den lille at kommer han før passer det også bra;) ikke har jeg mange plager og syntes tiden har gått kjempe fort så kan ikke klage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå