Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg ser ut te å blitt smælt på tjukka atter en gang!

He he!

Tok en test i dag midt på dagen og den viste svakt positivt!

Så skal teste med morgenurinen i morgen så får vi dobbeltsjekke:)

Jeg har en baby på snaue 6 måneder og da blir det rundt 14 måneder mellom disse tassene :)

Dette er en flott fø

Førjulsgave må jeg si:-D

Visstnok 3+1 på vei etter egen beregning:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på om det er mulighet for tvillinger om jeg tester positivt såpass før ikm?

Skrevet

Spennende! Jeg har selv muligens tvillinger i magen... Det vil si: jeg var på tidlig UL forrige mandag, og der var det to fostersekker! Den ene så imidlertid ikke helt bra ut, så skal til ny UL forhåpentlig før jul. Gynekologen jeg var hos sa at det kan hende den utvikler seg normalt, selv om den ikke så helt bra ut... Blir spennende å se!

Jeg er ca 6 uker på vei nå, og har hatt svangerskapssymptomer i sikkert tre uker allerede... Begynte med veldig ømme bryster samt murring/stikking i magen. Kvalmen kom forrige mandag, samme dag som jeg var til UL. Har to barn fra før, og har aldri hatt så kraftige symptomer og aldri vært så kvalm, uggen og trøtt som jeg er nå! Kanskje det er to inni der??

Skrevet

jeg testet også positivt så tidlig. 6 dager før ikm.. har ikke merket noe kvalme før for 3 dager siden. Nå er det helt JÆVLIG på morgenen... fin form på kveldene da :)

Skrevet

Ja, får da inderlig håpe det går bra med begge spirene :))

en spennende tid fremover nå for oss:)

Skrevet

Jeg har merket en del symptomer allerede, og det som overbeviste meg i dag var;

Jeg gikk forbi en smultringbod ( noe som jeg ELSKER!) og bare ville løpe vekk fra lukta:o

i forrige svangerskap så hadde jeg ikke særlig m symptomer bortsett fra ømme nipler og halsbrann .. Tissa selvsagt hvert andre minutt omtrent og da:p

Dette blir spennende!:):)

Skrevet

gratulerer så mye :)

jeg fikk oxo mine ganske tette og er nå på vei igjen med en liten spire. det er 1år 1 mnd og 1 dag mellom mine to :) så dette blir nok kjempe gøy. lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...