okt78 Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Lar dere vinterposen ligge ute i vognen i barnehagen, eller tas den inn og ut hver dag?
gutteklubben grei Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Vi har hver vår hylle inne i barnehagen hvor vi legger posene, og vognene står ute over natten, men taes inn for "tining" i god tid til sovetid.
Willy Wonka Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Den tas inn!! Tenk så kaldt for de små og bli lagt ut i iskalde poser!!!! Rått blir det og!
okt78 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2011 Ja, akkurat det jeg tenker også. Ikke noe deilig å legge seg ut i en kald pose... Men i barnehagen pleier de visst ikke å ta inn posen... Synes det var veldig rart!
to søte små jenter Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Den skal ikke ligge ute over lang periode nel. Det blir kaldt p legge seg for barna, og rått. Barna kan bli syke.
mamman til to gutter Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Vi må ta med posen inn selv og legge den inne. Barnehagen tar de ut når barna skal sove sånn at den er varmest mulig til de skal sove. Jeg hadde ikke latt den ligge ute hele tiden, enten lagt den sammen med de andre tingene i garderoben eller tatt den med hjem.
okt78 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2011 Ja, ender opp med at vi må ta den med oss hjem hvis vi ikke kan ha den inne... Satser på at det ordner seg
Tremo Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Ja, den ligger ute, og det er ikke noe problem. Men hos oss så tar vi med vognen til og fra barnehagen hver dag, så den ligger kun ute i barnehagetiden. Og barnet blir jo ikke lagt naken oppi den, så det er nok ikke så kaldt å bli lagt oppi den;) Har jo 1-2 lag ull e.l. mellom hud og pose, så det går fint. Hadde vi hatt vognen stående ute permanent hadde jeg selvsagt sørget for at den lå inne om natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå