pusemor79 Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Da fødte jeg endelig 3 dager over termin den 4 desember. Var en utrolig flott opplevelse. Det startet med at jeg våknet opp kl 4.15 at jeg drømte om at jeg hadde vondt i magen,noe som også stemte. Satt litt i sengen og skjønte fort at dette var noe mer en kynnere. Etter et kvarter var det ca 5-8 min mellom riene. Drøyde 3 timer med å ringe sykehuset og deretter var vi på sykehuset ettter 30 min. Ble da sjekket og det visste full åpning. Ble sendt rett på fødestuen og ved 10.30 startet pressriene for fullt. Lå en time og presset,men jenta villle ikke ut. Ble satt drypp og de måtte bare øke etter hvert da riene ble dårligere. Etter en ny halvtime ble det vurdert vakum og de økte dryppet igjen og måtte klippe litt.. Var meget sliten,men fikk en liten f.. i meg og tenkte nå skal hun ut og tok skikkelig trykk 3 ganger til og ute var ho. Så må si min første fødsel gikk greit. Fikk ingen smertestillende,så jeg ble overasket positivt fordi jeg trodde det skulle vært mye vondere enn det var.cDet værste er at man mister kreftene. Jenta var 3235 gr og 48 cm. Nå koser vi oss hjemme. Ønsker andre lykke til og husk å puste seg igjennom.
lbir Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Gratulerer så mye.så fin fødsel historie =)
strikkedilla Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Gratulerer så mye med jenta! Håper jeg snart følger etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå