Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag er det min tur til å se det lille frøet vårt. Kan nesten ikke vente. Krysser fingrene for at alt er bra og at den lille holder seg der den skal til terminen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på tirsdag :)

Da håper jeg helga går fort for oss begge :)

Skrevet

Jeg skal og på Mandag:) Da er jeg i uke 12! Vil se at alt er ok:)

Skrevet

Lykket til dere :)

Jeg er "bare" 7+2 på mandag hvis alt stemmer med siste mens osv, men håper på å se et lite hjerte som banker.

Har to flotte barn fra før, så jeg føler meg i grunnen heldig som forhåpentligvis får oppleve det å være gravid og føde enda en gang. :)

Skrevet

Jeg var på ul idag 7+1 og så et bankende hjertet.. Første gang jeg er gravid så det var en fantastisk opplevelse.. Var i forbindelse med oppfølging fra fertilitetsklinikken og alt så helt perfekt ut sa hun:)

Skrevet

Vi var også på UL i dag på IVF klinikken:) Bankende fint hjerte og babyen var nesten 16 mm lang:):) Er i uke 7+6!

Skrevet

På onsdag er det min tur :D jeg gleder meg villt og spent å se på om barnefarens spådom om at det er flere enn 1 der inne slår til. Jeg er 7+1 i dag så da vil jeg være 8+0 på UL...

Masse lykke til på UL og det hadde vært hyggelig å få høre hva du fikk se...

Skrevet

Jeg skal på torsdag :) er så spent at jeg nesten griner! Også spent på om det er fler en 1, siden mannen min er tvilling... Er 7 uker ca, å mye av kvalmen har gitt seg så er redd for at den har sluttet å vokse eller noe.. men kvalmen og murringer kan vel komme å gå?:) Gledgruer meg :P Lykke til til dere andre:)

Skrevet

skal ta tidlig Ul onsdag...både gler og gruer meg....håper det går bra nå:)

Skrevet

Skal på ul 22des, og syns det er en evighet til! Da vil jeg være 8uker på vei.

Skrevet

Må bare få skyte inn en replikk. Det er ikke mannens arveegenskaper som avgjør om det blir tvillinger. Mor må slippe 2 egg for å kunne få tvillinger, og det rår ikke mannen over. Eneggede tvillinger mener de ikke er arvelig;-) Men for all del, likevel spennende å se om det er 1 eller 2;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...