Skyr Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 På mandag er det min tur til å se det lille frøet vårt. Kan nesten ikke vente. Krysser fingrene for at alt er bra og at den lille holder seg der den skal til terminen
Netti*** Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Jeg skal på tirsdag Da håper jeg helga går fort for oss begge
*Lykkelig 1984* Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Jeg skal og på Mandag:) Da er jeg i uke 12! Vil se at alt er ok:)
Skyr Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2011 Lykket til dere Jeg er "bare" 7+2 på mandag hvis alt stemmer med siste mens osv, men håper på å se et lite hjerte som banker. Har to flotte barn fra før, så jeg føler meg i grunnen heldig som forhåpentligvis får oppleve det å være gravid og føde enda en gang.
Happy87 Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Jeg var på ul idag 7+1 og så et bankende hjertet.. Første gang jeg er gravid så det var en fantastisk opplevelse.. Var i forbindelse med oppfølging fra fertilitetsklinikken og alt så helt perfekt ut sa hun:)
Stella&My+2 Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Vi var også på UL i dag på IVF klinikken:) Bankende fint hjerte og babyen var nesten 16 mm lang:) Er i uke 7+6!
lillma31 Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 På onsdag er det min tur jeg gleder meg villt og spent å se på om barnefarens spådom om at det er flere enn 1 der inne slår til. Jeg er 7+1 i dag så da vil jeg være 8+0 på UL... Masse lykke til på UL og det hadde vært hyggelig å få høre hva du fikk se...
Lea'85 Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Jeg skal på torsdag er så spent at jeg nesten griner! Også spent på om det er fler en 1, siden mannen min er tvilling... Er 7 uker ca, å mye av kvalmen har gitt seg så er redd for at den har sluttet å vokse eller noe.. men kvalmen og murringer kan vel komme å gå? Gledgruer meg Lykke til til dere andre:)
mamma3333 Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 skal ta tidlig Ul onsdag...både gler og gruer meg....håper det går bra nå
camosilla Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 Skal på ul 22des, og syns det er en evighet til! Da vil jeg være 8uker på vei.
TurboJenny87 Skrevet 9. desember 2011 #11 Skrevet 9. desember 2011 Må bare få skyte inn en replikk. Det er ikke mannens arveegenskaper som avgjør om det blir tvillinger. Mor må slippe 2 egg for å kunne få tvillinger, og det rår ikke mannen over. Eneggede tvillinger mener de ikke er arvelig;-) Men for all del, likevel spennende å se om det er 1 eller 2;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå