Trultetryne Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Etter å ha prøvd i mange uker fant jeg den endelig <3 Er 19 uker nå
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 ååå det e så koselig <3 fant lillegull sin i uke 15. vært på UL i dag og har blitt flytta på terminen.. så ny termin er 3 mai, er ikke det i nærheten av din??
Gjøkeredet③ Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Jeg fant min i uke 12 denne gangen.. Ble rimelig overrasket ;o)
Trultetryne Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2011 3. mai jeg også ultermin og menstermin ble den samme. Blir spennende å se hvem av oss som får først sist gikk jeg 11 dager over og ble igangsatt, så er spent på hva som skjer denne g.angen
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 gikk 1 uke over tiden sist. å har ikke tenkt å gå en dag mer en det denne gangen heller hehe så får vi se hva sjefen i magen sier.. hva får dere igjen? vi får enda en gutt <3 så da er det jo gøy at vi får de litt tett denne gangen så får de jo masse glede av hverandre
Trultetryne Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2011 Vi vet ikke hva det blir. Ville gjerne vite, men luringen lå med navlestrengen mellom beina så det var vanskelig å se. Legen trodde kanskje det var en gutt, men hun var veldig usikker. Det er mulig jeg skal ha enda en ultralyd, jeg skal ihvertfall på ny kontroll (pga min bmi)på samme sted i uke 28. Kanskje vi får vite det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå